کد خبر : 38089
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۳۰

بهر‌ه‌برداری از ۱۰ کیلومتر بهسازی آسفالت قلعه‌رئیسی به دهدشت

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ۱۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت قلعه رئیسی به دهدشت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت؛ باحضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی ۱۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت قلعه رئیسی به دهدشت افتتاح شد. 

حسین پور قندعلی سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این افتتاح در گفت وگو با خبرنگار فارس در دهدشت گفت:امروز شاهد افتتاحیه پروژه ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت قلعه رئیسی به قلعه دختر بودیم که به نیابت از تقریباً ۷۷ کیلومتر روکش آسفالت جاده ای شهرستان کهگیلویه با اعتبار افزون بر ۹۵ میلیارد تومان اجرا شد. 

وی با بیان اینکه خدمات آن در اختیار مردم این بخش قرار گرفته، افزود: ادامه این پروژه را به طول ۵ کیلومتر با اعتبار افزون بر ۱۰ میلیارد تومان در دستور کار داریم.

حسین پور قندعلی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات و هم‌چنین ابلاغ اعتبارات در ادامه این روکش ها تا شهر قلعه رئیسی و همچنین بخش دیشموک پروژه ها را ادامه دهیم.

پایان پیام/ 


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری