کد خبر : 39176
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۱۷

انتقاد امام جمعه ساری از «برخورد با تسامح نسبت به حجاب در بیمارستان‌ها»: ضابطه حجاب باید در اتاق عمل و … رعایت شود

لائینی، امام جمعه ساری با بیان اینکه برخی از بیماران از برخورد با تسامح با حجاب در بیمارستان‌ها گلایه کرد و گفت: ضابطه حجاب باید در بیمارستان‌ها، اتاق عمل و … رعایت شود علوم پزشکی استان تقاضا دارم که مسئله انطباق با موازین شرعی را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از حماسه آفرینی ملت در انتخابات گفت: منتخبان ملت با وحدت و انسجام دنبال رفع مشکلات باشند.

 
 آیت الله محمد باقر لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره در پیش بودن ماه مبارک رمضان پرهیز از گناه را بهترین اعمال در این ماه ذکر کرد.
 
وی با تقدیر از مردم در خلق حماسه ملی در انتخابات افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات مایه تشکر است و از آحاد ملت و مردم مازندران تشکر می‌کنم.
 
وی همچنین با تقدیر از نهادهای امنیتی دستگاه‌های اجرایی برای برپایی انتخابات گفت: انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری جهاد و حماسه بزرگ ملی بوده است زیرا دشمن از یک سال قبل برای انتخابات جنگ تبلیغاتی به راه انداخته بود.
 
امام جمعه ساری با تبریک به منتخبان ملت در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود انتظار داریم در راستای ایفای نقش و وظیفه اصلی خود حرکت کرده و با هم افزایی مشکلات و مسائل را برطرف کنند و با وحدت و انسجام دنبال حل مشکلات باشند.
 
آیت الله لائینی از منتخبان خواست تا نیمی از وقت خود را صرف رسیدگی به مسائل شهرستان و نیمی دیگر را صرف مسائل استان کنند و ادامه داد: همچنین باید جلسات مشترک بین مجلس خبرگان و شورای اسلامی در استان برگزار شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران به اهمیت درخت درختکاری اشاره کرد و از تلاش‌های حافظان امنیت در راستای حفظ و صیانت از عرصه‌های طبیعی تقدیر کرد.
 
آیت الله لایینی همچنین با تقدیر از شرکت گاز استان در تأمین گاز پایدار در اوج سرما ادامه داد: به رغم افزایش مصرف گاز اما گاز حتی یک خانه نیز قطع نشده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان مازندران به اهمیت عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: احکام شرعی و عفاف و حجاب باید گفته شود و در نهادها و ادارات باید امر مقدس حجاب رعایت شود.
 
وی همچنین با بیان اینکه برخی از بیماران از برخورد با تسامح با حجاب در بیمارستان‌ها گلایه کرد و گفت: ضابطه حجاب باید در بیمارستان‌ها، اتاق عمل و غیره رعایت شود علوم پزشکی استان تقاضا دارم که مسئله انطباق با موازین شرعی را رعایت کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه باید مبلغان احکام حجاب عفاف را در منبرها در ماه رمضان بیان کنند گفت: مبلغان باید با نگاه فقهی به بیان احکام در زمینه مسائل شرعی بپردازند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرا رسیدن سال نوروز و هم زمانیان با ماه مبارک رمضان رعایت حرمت این ماه مبارک را الزامی دانست و گفت؛ حرمت روزه و روزه داری باید رعایت شود و جلوی روزه خواری در ملأ عام گرفته شود.
 
آیت الله لائینی با محکوم کردن جنایت رژیم غاصب اسرائیل در حق مردم مظلوم غزه گفت: در راهپیمایی امروز حمایت خود را از مظلومان غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اعلام می کنمی.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری