کد خبر : 39186
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۲۷

عرضه میوه تنظیم بازار شب عید از ۲۲ اسفند

رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: حدود ۵ هزار تن سیب و پرتقال شب عید ذخیره‌سازی شده است و از ۲۲ یا ۲۵ اسفند با …

رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: حدود ۵ هزار تن سیب و پرتقال شب عید ذخیره‌سازی شده است و از 22 یا 25 اسفند با اعلام تنظیم بازار استان، با قیمت مناسب عرضه خواهد شد.

به گزارش ایران جیب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، جبرئیل برادری اظهار داشت: نزدیک به 4200 تا 4300 تن میوه شب عید برای شهر تهران و مابقی برای شهرستان‌های استان تهران در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این که مردم برای تامین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان و ایام عید نگرانی نداشته باشند، اظهار داشت: عرضه میوه عید با هدف تنظیم و کنترل بازار در سطح شهر تهران توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار با قیمت مناسب در تمام 300 غرفه عرضه می‌شود.
برادری ادامه داد: در شهرستان‌های استان تهران نیز مباشرانی دیده شده و در مراکز و نقاط مختلف شهرستان‌ها غرفه‌هایی برای عرضه میوه عید ایجاد شده است.
وی با اشاره به تامین خرما برای ماه مبارک رمضان نیز گفت: در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت، ۳۰۰ تن خرما برای استان تهران تامین و ذخیره‌سازی شده است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: با این اقدامات، اکنون ۲۰ درصد کاهش قیمت خرما را داریم و خرمای مضافتی با قیمت بین ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری