کد خبر : 3936
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

هوشیاری پلیس و کشف ۱۰۴۰ دستگاه کولر گازی قاچاق در یاسوج

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، یک انبار دپو کولر گازی قاچاق در شهر “یاسوج” کشف و از آن یک هزار و ۴۰ دستگاه کولر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کولر گازی قاچاق توسط فردی در یکی از شهرک های صنعتی شهر “یاسوج” پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از این انبار یک هزار و ۴۰ دستگاه کولر گازی فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی کشف و مالک انبار را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که بر اساس نظر کارشناسان، ارزش اموال کشف شده بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: این انبار پلمپ و کالاهای قاچاق تحویل سازمان تعزیرات حکومتی استان شد.

سردار مصطفایی در پایان خاطرنشان کرد: پدیده شوم قاچاق کالا و ارز یکی از مصادیق بارز تخلف اقتصادی در کشور است که مبارزه با این معضل مهم باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و ساز و کارهای نظام مند مبارزه با آن با شدت بیشتری اجرا شود.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری