کد خبر : 39467
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶

اردوی دهدشت، کیفیت و پتانسیل بسیار بالایی داشت

به گزارش زاگرس نوین سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران گفت: در هشتمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور به مدت ۱۰ روز به میزبانی شهر دهدشت بودیم و در این مدت با شناسایی نقاط ضعف و قوت به مرز آمادگی لازم رسیدیم. آزاد منجیری برگزاری بازی‌های تدارکاتی در سه مرحله با تیم لیگ

اردوی دهدشت، کیفیت و پتانسیل بسیار بالایی داشت

به گزارش زاگرس نوین سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران گفت: در هشتمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور به مدت ۱۰ روز به میزبانی شهر دهدشت بودیم و در این مدت با شناسایی نقاط ضعف و قوت به مرز آمادگی لازم رسیدیم.

آزاد منجیری برگزاری بازی‌های تدارکاتی در سه مرحله با تیم لیگ برتری فراز بام خائیز را در راستای آماده‌سازی تیم ملی مهم ارزیابی کرد و افزود: شرایط تمرینی و اردوی خوبی را برای تیم فراهم کردیم.

وی اظهارکرد: در اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان به میزبانی شهر دهدشت سه مرحله بازی تدارکاتی با فرازبام خائیز داشتیم، تیم فراز بام خائیز دارای تجریه بالایی هستند قاعدتا به جهت این که یک تیم لیگ برتری است و قریب به اکثریت از بازیکنان این باشگاه در ترکیب اصلی تیم ملی جوانان کشورند و به لحاظ رده سنی با نوجوانان در یک رده قرار دارند و این بازی ها دارای پتانسیل بالایی در راستای آمادگی تاکتیکی و جسمانی بود.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: این اردو متصل به اردوی تدارکاتی ترکیه است و ممکن است برای این اردو بیشتر از ۲۰ بازیکن را در لیست اعزامی قرار دهیم.

منجیری تصریح کرد: در اردوی تدارکاتی ترکیه بازی با تیم‌های ملی نوجوانان این کشور را خواهیم داشت و امیدواریم برنامه هایی که مد نظر کادر فنی بوده به نمایش بزاریم و به نتیجه خوبی برسیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بچه ها دارای آمادگی نسبی هستند و نقاط ضعفی را که در اردوی روسیه داشتیم پوشش دادیم و امیدوارم در این تورنمنت نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با ابراز رضایت از میزبانی شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه و باشگاه فراز بام خائیز بیان کرد: اردو در بخش اسکان دارای کیفیت بالایی بود همچنین روند تمرینات جسمانی و تاکتیکی بچه ها قابل تحسین بود.

میزبانی از اردوهای ملی موجب توسعه ورزش قهرمانی کهگیلویه و بویراحمد می شود

بهمن خوبی، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور در دهدشت گفت: به جهت باشگاه پر افتخار فرازبام خائیز در قهرمانی رده های پایه کشور و وجود بازیکنان ملی پوش و با تجربه ورزش هندبال در استان پتانسیل های خوبی برای برگزاری این ادوها در استان وجود دارد و از آن حمایت می کنیم.

وی افزود: میزبانی اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد موجب ایجاد انگیزه در ورزشکاران و توسعه ورزش استان است.

خوبی با اشاره به اینکه میزبانی خوبی برای این تیم در استان انجام شده و تمرینات تیم ملی زیر نظر مربیان با موفقیت پشت سر گذاشته شده، ابراز امیدواری کرد بتوان در مسابقات قهرمانی آسیا موفق بود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از نوجوانان تیم ملی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان خاطرنشان کرد: شما بهترین‌های مملکت ما هستید و به عنوان الگوهای بالقوه ای که در آینده ای نزدیک در مراحل مختلف به نتایج قابل ستایشی می رسید این فرصت بسیار ارزشمندی است از این فرصت بهترین استفاده کنید که استمرار داشته باشد.

خوبی تصریح کرد: برگزاری چنین اردوهایی برای رده‌های پایه استان میزبان، انگیزه بخش است، همچنین در خودباوری و اعتماد به نفس ورزشکاران تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: در این اردوها بازیکنان از نزدیک تمرینات اردو تیم ملی را می‌بینند و با انگیزه بیشتری برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنند. میزبانی از اردوهای ملی کمک زیادی به پیشرفت ورزش قهرمانی در استان می‌کند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به شرایط خوب برپایی هشتمین مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان در استان و شهرستان کهگیلویه، از اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز جهت برپایی چنین اردوهایی قدردانی می کنم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، تیم ملی نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند هم گروه است. دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا از ۱۳ تا ۲۳ شهریور سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.

این اردو با دعوت از ۲۶ بازیکن از ۲۳ فروردین ماه آغاز و تا دوم اردیبهشت ماه جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا طی سال ۱۴۰۳ در شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه ادامه داشت.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری