کد خبر : 398
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹

دیدار عیدانه کیانوش بلوطی نائب رئیس شورای شهر و کاندیدای دور ششم شهر دوگنبدان با اصحاب رسانه/بلوطی: هشت سال خادمی مردم بزرگترین افتخار من است

می توان گفت از میان نود نفری که برای انتخابات شورای ششم شهر دوگنبدان ثبت نام کرده اند مهندس کیانوش بلوطی با دو دوره حضور مستمر در شورا با تجربه ترین است. بلوطی ارشد عمران دارد و از این حیث هم فردی متخصص محسوب می شود. کیانوش بلوطی در دیدار عیدانه با اصحاب رسانه ضمن

می توان گفت از میان نود نفری که برای انتخابات شورای ششم شهر دوگنبدان ثبت نام کرده اند مهندس کیانوش بلوطی با دو دوره حضور مستمر در شورا با تجربه ترین است.

بلوطی ارشد عمران دارد و از این حیث هم فردی متخصص محسوب می شود.

کیانوش بلوطی در دیدار عیدانه با اصحاب رسانه ضمن تبریک سال نو و ارزوی سالی توام با موفقیت برای همشهریان گجسارانی گفت: سپاسگزار همشهریانم هستم که دو دوره به من اعتماد کردند تا خادم آنان در شورای اسلامی شهر باشم.

بلوطی افزود: همواره در دو دوره گذشته حضور در شورا تلاش داشته ام بدور از حاشیه ،پیگیر مطالبات بحق همشهریانم باشم .

ایشان اظهار داشتند در صورت اعتماد مجدد همشهریان به خادم خودشان در انتخابات آتی شورای شهر در راستای خدمات رسانی بهینه به آنان ، وکیل مطالبه گر و در خور شان شهروندان گجسارانی خواهم بود.

 

 

وی افزود:اکنون با تجربه ای هشت ساله بار دیگر به عرصه انتخابات آمده ام تا در صورت همراهی واعتماد مجدد همشهریان به مسیر خدمت درخور توجه به عزیزان همچنان ادامه دهم.

وی همچنان یادآور گردید در سالی که از طرف مقام عظمای ولایت(رهبر معظم انقلاب) بنام سال تولید،پشتیبانی ها ،مانع زداییها مزین گردیده سعی خواهیم داشت برای توسعه هر چه بیشتر شهرمان موانعی که وجود دارد را کنار بزنیم و دست به دست هم دهیم تا ضمن شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت شهری،خدمات بهتر و ارزنده تری به عزیزان ارایه نمایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری