کد خبر : 4332
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

شب سوم ماه محرم / حضور ۲۰ مبلغ در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد +تصاویر

مراسم عزاداری شب سوم ماه محرم در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد به مانند دو شب گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مراسم عزاداری شب سوم ماه محرم به مانند دو شب گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور ۲۰ مبلغ جهت برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷ نفر مبلغ اعزامی از قم و سه نفر مبلغ بومی در ۲۰ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد در سوگواره بصیرت عاشورایی مشغول به فعالیت هستند.

 وی خاطرنشان کرد: دیدار چهره به چهره با مردم،  بیان احکام و مسایل شرعی، اقامه نماز ‌،  ایراد سخنرانی و روضه خوانی،  مشاوره خانواده،  برگزاری روضه های خانگی از اهم فعالیت مبلغین در دهه اول محرم هست.

نصیرالاسلامی گفت: امام صادق علیه السّلام مى فرماید: پدرم امام باقر علیه السّلام به من فرمود:اى جعفر! از مال خودم فلان مقدار وقف نوحه خوانان کن که به مدّت ده سال در منا در ایام حجّ، بر من نوحه خوانى و سوگوارى کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری