کد خبر : 4369
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

برگزاری مسابقه مداحی با عنوان عاشقان حرم در سوگواره بصیرت عاشورایی

مسابقه مداحی با عنوان عاشقان حرم در دو بخش مداحی و روضه خوانی بصورت جداگانه در سوگواره بصیرت عاشورایی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقه مداحی با عنوان عاشقان حرم  در دو بخش مداحی و روضه خوانی بصورت جداگانه  در سوگواره بصیرت عاشورایی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مداحی و روضه خوانی ها باید  در جوار یکی از بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد  ضبط و در متن مداحی یا روضه به محل ضبط اشاره گردد.

نصیرالاسلامی گفت: مداحی و روضه خوانی ها باید حداقل چهار  و حداکثر هفت دقیقه باشد،  آخرین مهلت ارسال کلیپ ها دهم ماه صفر است و به سه نفر برتر  در هر بخش هدیه در طول دهه وقف اهدا خواهد شد.

 نصیرالاسلامی گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه به ادارات اجرایی و دفاتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه نمایند و یا با تلفن 09176226503حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تماس و کسب اطلاعات کنند.

 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد برای انتشار کلیپ های ارسالی در رسانه‌های تصویری،دیجیتال و مجازی آزاد است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری