کد خبر : 4426
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۵۶

وعده خوش معاون عمرانی استاندار به مردم زلزله‌زده سی‌سخت+تصاویر و فیلم

معاون عمرانی استاندار در بازدید از واحدهای احداثی در شهر سی سخت گفت: طبق قول دولت ساخت و تکمیل تمامی واحدهای احداثی و تعمیری تا قبل از شروع فصل سرما به اتمام می رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار، پناهی فرماندار دنا، نیک اقبال مدیرکل راه و شهرسازی،محمدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری،جنتی مدیر کل بنیاد مسکن و جمعی دیگر از مسئولین استانی از روند ساخت و سازها در شهر سی‌سخت بازدید و بر نحوه ساخت و سازها نظارت کردند.

حاجی زاده در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مثبت بنیاد مسکن و نظام مهندسی در زلزله سی سخت گفت: همان طوری که دستگاههای متولی امر مثل بنیاد مسکن، مسکن و شهرسازی و نظام مهندسی قول داده بودند امروز شاهد این هستیم که بالغ بر ۱۱۰۰ واحد مسکونی در شهر سی سخت و روستاهای اطراف مسقف شده است که از این ۱۱۰۰ واحد در حدود ۲۳۰واحد به بهره برداری رسیده و مردم در آنها مستقر شده اند که تا دو هفته آینده با تعداد واحدهای تکمیل شده شاهد بهره برداری از فاز اول ساخت و سازها هستیم.

حاجی زاده عنوان کرد: یکی از مسائلی که ما خیلی تأکید داشتیم بحث کیفیت و نظارت بر ساخت و سازهاست که تا به حال دستگاه های نظارتی ما در بنیاد مسکن و نظام مهندسی این مهم را به نحو احسن و دقیق انجام داده اند و ما هم چنان بر مقاوم سازی تأکید ویژه داریم وخواهیم داشت تا زمانی که ساخت وساز آخرین خانه ها به اتمام برسد.

معاون عمرانی استاندار گفت:همانطور که دولت به مردم عزیز شهرستان دنا و شهر سی سخت قول داده است باید قبل از شروع فصل سرما ساخت و تکمیل  تمامی واحدهای احداثی و تعمیری به پایان برسد تا مردم دچار مشکل نشوند و بتوانند با خیال راحت در خانه های خود مستقر شوند.

پناهی فرماندار دنا هم گفت:یکی از مشکلات اصلی مردم شهر سی سخت کمبود سیمان بود که خوشبختانه به همت استاندار با کارخانه های سیمان این مشکل حل گردید و الان سیمان به طور مداوم وارد شهر سی سخت می شود.

پناهی عنوان کرد:در خصوص مدارس شهرستان دنا تعداد ۸ مدرسه کلا تخریب شدند که ۷ مدرسه در خود شهر سی سخت و یک مدرسه هم در روستای کوخدان هست که همه اینها احداثی هستند و در حدود یک سال زمان می برد تا این مدارس ساخته و به بهره برداری برسند و ۴ مدرسه داریم که باید طبق قولی که دادند تا اواخر آبان ماه  مقاوم سازی و به بهره برداری برسند.

فرماندار دنا اظهار داشت: در شهرستان  حدود  ۲۳ مدرسه تعمیری داریم که طبق قول مدیرکل آموزش و پرورش مدارس را دو شیفته می کنند تا مشکل آموزش دانش آموزان برطرف شود.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری