کد خبر : 4431
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

ملاقات نماینده ولی‌فقیه با خانواده پزشک شهید مدافع سلامت کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

نماینده ولی‌فقیه با خانواده پزشک شهید مدافع سلامت کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در منزل شهید مدافع سلامت استان دکتر محمد زارعی به مناسبت گرامی داشت روز پزشک حضور یافتند.

در ابتدای این نشست که با حضور حضرت آیت الله سید نصیر حسینی نماینده محترم ولی فقیه، رئیس ستاد حجت الاسلام حمزه پیش قدم دبیر ستاد استان، دکتر یزدانپناه رئیس و دکتر ملک پور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، حجه‌الاسلام داستار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از همراهان با خانواده معظم و مکرم شهید محمد زارعی برگزار گردید رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر خاصه شهدای مدافع سلامت به ویژه شهید دکتر محمد زارعی،از مجموعه کادر پزشکی و درمانی که در همه ادوار مخصوصا در این قریب به دو سال مبارزه با ویروس منحوس کرونا جهت حفظ سلامت جامعه از جان خود مایه گذاشتند تقدیر و تشکر کردند.

پیشقدم، پزشکان و کادر درمان را فرماندهان خط مقدم مقابله با این بیماری دانستند که شجاعانه در حالی که بسیاری از جامعه را ترس و اضطراب ناشی از شیوع این ویروس منحوس فرا گرفته بود از خود رشادت نشان دادند که منجر به نجات جان بسیاری از مبتلایان به این بیماری گردید و این شهید والا مقام هم در همین مسیر جان شیرین خود را برای مردم استان فدا کرد و بی شک نام این شهید برای همیشه در دفترچه مجاهدت های بی‌دریغ حوزه سلامت و درمان جاودانه خواهد ماند. 

وی گفت: خدای متعال به پاس این خدمت صادقانه و از خودگذشتی، مقامات والا و ارزشمندی به ایشان تفضل فرمود که در رأس آنها از فضل پروردگار نائل آمدن به مقام شهادت است.

نماینده ولی فقیه در استان هم شهید را دارای دو جایگاه اخروی و دنیوی بر شمردند که مقام اخروی آن قدرت شفاعت از خانواده و امت به اذن الهیست و مقام دنیوی آن نیز این است که شهید به مثابه چراغ هدایت برای خانواده و جامعه روشنگری خواهد کرد که هر دو جایگاه را باید پاس داشت و به شکرانه آن سجده شکر بر درگاه خداوند متعال به جای آورد.

حسینی همچنین نائل آمدن به فیض شهادت را ریشه داشتن در سیره اهل بیت دانستند چرا که اعمال و رفتار این شهید بزرگوار به گواه بسیاری از نزدیکان و دوستان در زمان حیاتشان موجب رضایت الهی و نتیجه ختم به شهادت شدن زندگی ایشان گردید که بسیاری به آن غبطه می خورند.

آیت الله سید نصیر حسینی همچنین ضمن تسلیت شهادت این شهید والا مقام،برای خانواده و بازماندگان ایشان از خداوند متعال صبر مسألت و بیان داشت: تربیت فرزندی که در مسیر شهید حرکت و مورد رضایت ایشان باشد یکی از وظایف مهم همسر بزرگوار شهید خواهد بود و امیدواریم فرزندان شما مسیر پدرشان که خدمت صادقانه برای امت اسلام بوده را پیش روی قرار دهند و مایه سر بلندی و افتخار جامعه گردند.

در ادامه این دیدار پدر همسر شهید زارعی ضمن خوشامدگویی و سپاسگزاری از حضور دلگرم کننده حضار خاصه نماینده محترم ولی فقیه حضرت آیت الله حسینی در استان بیان داشت: نماینده ولی فقیه در واقع نماینده معصومین علیهم السلام در بین امت است و جامعه ای که ولی فقیه دارد یعنی پدر دارد و این یعنی حضرتعالی نماینده رهبر معظم انقلاب و پدر معنوی خانواده این شهید و به خصوص فرزندان او و همه فرزندان شهدا و ایتام هستید که این باعث افتخار و مباهات ماست اما ذکر این نکته نیز لازم است که همه می دانید خانه ای که ستون آن تخریب گردد بر سر ساکنان آن آوار می گردد و امروز پدر این خانواده که ستون خانه و خانواده بود از جمع همسر و فرزندان خود پر کشیده و فشار روحی شدید آن گریبان گیر این خانواده شهید شده است.

وی گفت: از شما و همه دوستان و مسئولان خدوم و زحمتکش تقاضا داریم که مشکلات این خانواده و همه خانواده های شهدا را مد نظر قرار دهند تا به نوعی التیام بخش گوشه ای از داغ از دست دادن عزیزشان باشد.

در پایان یزدانپناه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان بیان داشت که جهت رسیدگی و حل مشکلات و معضلات خانواده این شهید بزرگوار با تمام توان و ظرفیت انجام وظیفه خواهند کرد.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری