کد خبر : 4588
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

سالگرد تأسیس شرکت سبد گردان آگاه

مدیریت دارایی آگاه با ۱۳ سال تجربه فعالیت در بازار سرمایه، تاسیس و مدیریت ۱۴ صندوق سرمایه‌گذاری (درسهام، مختلط، بادرآمد ثابت) و کسب عنوان برترین مدیر در بین تمامی مدیران سرمایه‌گذاری صندوق‌ها از طرف سازمان بورس و اوراق بهادار، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های سبدگردان شناخته می‌شود. تجمیع دارایی بیش از 43 هزار سرمایه‌گذار

مدیریت دارایی آگاه با ۱۳ سال تجربه فعالیت در بازار سرمایه، تاسیس و مدیریت ۱۴ صندوق سرمایه‌گذاری (درسهام، مختلط، بادرآمد ثابت) و کسب عنوان برترین مدیر در بین تمامی مدیران سرمایه‌گذاری صندوق‌ها از طرف سازمان بورس و اوراق بهادار، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های سبدگردان شناخته می‌شود. تجمیع دارایی بیش از 43 هزار سرمایه‌گذار و مدیریت مبلغی بالغ بر 74 هزار میلیارد ریال در قالب صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردانی اختصاصی و فراهم کردن بازدهی بیش از 41 هزار درصد، از افتخارات دیگر مدیریت دارایی آگاه است.

سالگرد تأسیس شرکت سبد گردان آگاه

بازار بورس یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازارهای دنیا است. بازاری که می‌تواند سود بسیاری را نصیب کسانی بکند که با آگاهی و شناخت به آن قدم می‌گذارند و در عین حال اگر با دانش کافی وارد آن نشوید، احتمال از دست رفتن همان سرمایه اولیه نیز وجود دارد. اما آیا همه کسانی که سرمایه‌شان را به بازارهای مالی مانند بورس وارد می‌کنند، کارشناس مسائل اقتصادی و بازار سرمایه هستند یا همه آن‌ها فرصت کافی برای رصد کردن اتفاقات این بازار پرنوسان را دارند؟

در پاسخ به سوال بالا باید گفت سرمایه‌ گذاری در بورس و بازارهای مالی همیشه به صورت مستقیم و توسط خود سرمایه‌گذار انجام نمی‌شود. یکی از محوری‌ترین مسیرهای سرمایه‌گذاری در این بازارها، روش غیرمستقیم و رفتن به سراغ شرکت‌های سبدگردان است.

جایی که حتی اگر هیچ شناختی از بازار سرمایه نداشته باشید یا نتوانید اتفاقات این بازار را به خوبی پیگیری کنید، افراد متخصص و توانمند در زمینه بازارهای مالی این کار را برای شما انجام می‌دهند و مدیریت سرمایه شما را در این بازار جذاب پرریسک بر عهده می‌گیرند.

شرکت سبدگردان آگاه با سابقه ۱۳ سال فعالیت در بازار سرمایه، یکی از این شرکت‌ها است. جایی که 3 تیم تحلیلگران، سبدگردانان و پشتیبانی آگاه با تخصص‌های مدیریت پرتفولیو، حسابداری، سرمایه‌گذاری و مهندسی مالی با شما وارد بازار سرمایه می‌شوند و تجربه این 13 سال را همراه شما در مسیر پرفراز و نشیب بازارهای مالی می‌کنند.

سبدگردانی اختصاصی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری ، دو روشی است که شرکت سبدگردان آگاه با استفاده از آن‌ها به مدیریت دارایی سرمایه‌گذاران خود در بازار بورس می‌پردازند. انتخاب روش مناسب برای سرمایه‌گذاری نیز با مشورت متخصصان و کارشناسان شرکت و با توجه به میزان سرمایه‌گذاری، اهداف و میزان ریسک‌پذیری افراد انجام می‌شود.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلفی متناسب با سطح ریسک‌پذیری و انتظار کسب سود و بازدهی وجود دارد که می‌توانند پاسخگوی نیازهای متنوع سرمایه گذاران بازار بورس باشند . حداقل سرمایه‌گذاری و هزینه قابل پرداخت از دیگر تفاوت‌های این دو روش سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی محسوب می‌شوند.

مدیریت دارایی آگاه اکنون سابقه‌ای 13 ساله دارد و شرکت سبدگردان آگاه در 14 شهریور سال 97 آغاز به کار کرد. از آن تاریخ، تمامی فعالیت‌های مدیریت دارایی آگاه به صورت تخصصی توسط شرکت سبدگردان انجام گرفت. در این سال‌ها مدریت دارایی آگاه، بیش از ۴۳,۰۰۰ سرمایه‌گذار را به خود جذب کرده و ارزش دارایی تحت مدیریت شرکت به بیش از ۷۰،۰۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

به عنوان یکی از جلوه‌های موفقیت مدیریت دارایی آگاه، می‌توان به صندوق مشترک آگاه اشاره کرد که با داشتن مدیریتی قوی و هوشمندانه، در طی 13 سال فعالیت، بیش از 41000 درصد بازدهی داشته است.

شرکت سبدگردان آگاه مدیریت ۱۴ صندوق سرمایه‌گذاری اعم از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام، صندوق‌های با درآمد ثابت و صندوق‌های مختلط را بر عهده دارد و تعداد واحدهای صندوق نزد سرمایه‌گذاران نیز بیش از ۲۷۰۰ میلیارد عدد است.

صندوق مشترک آگاه با بیشترین میزان بازدهی از ابتدای تاسیس تاکنون در میان صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی کشور، صندوق مشترک آگاه، صندوق هستی بخش آگاه و صندوق‌های یاقوت، زمرد، همای و صندوق یکم نیکوکاری از جمله این صندوق‌ها محسوب می‌شوند.

سرمایه‌گذاری‌ای آگاهانه است که متناسب با سطح ریسک‌پذیری و اهداف سرمایه‌گذاری شخصی انتخاب شود، شما می‌توانید برای دریافت استراتژی سرمایه گذاری مناسب خود از اینجا لینک کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری