کد خبر : 4780
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۲۱

توزیع ۵۲۰ بسته لوازم التحریر در طرح مهر تحصیلی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب طرح مهر تحصیلی ۵۲۰ بسته لوازم التحریر از محل موقوفات مرتبط تهیه و توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: در قالب طرح مهر تحصیلی ۵۲۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال از محل موقوفات مرتبط تهیه و میان دانش‌آموزان نیازمند در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

 وی افزود: دو طرح مهر تحصیلی و شمیم حسینی به عنوان دو خدمت اجتماعی در جوار بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است که در قالب طرح شمیم حسینی ۶ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان در سطح استان در طول سال توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از اجرای طرح مهر تحصیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین بخشی از هزینه‌های تحصیلی دانش‌ آموزان نیازمند و کم بضاعت با توجه به نزدیک شدن به زمان آغاز سال تحصیلی است.

نصیرالاسلامی نظارت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان را از مهم‌ترین رسالت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و عنوان کرد: باید برکات وقف در جامعه اطلاع رسانی شود.

 وی افزود: طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در همه استان‌های کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری