کد خبر : 4851
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در چاروسا

فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا برنامه های هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، توحید رجائی امروز در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در چاروسا عنوان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و تحقق این مهم، همت جمعی را می‌طلبد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا تصریح کرد: شهدای عزیز و رزمندگان دلاور ایرانِ اسلامی در ایام‌‌الله هفته دفاع مقدس با تاسی از مکتب حسینی توانستند بر مصائب و مشکلات فائق آمده و سربلند میدان باشند.

وی افزود: جوانان در طول هشت سال دفاع مقدس و با طلایه داری که داشتند عظمت بزرگی را رقم زدند و هدف مشخص است که حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و خودباوری است.

رجائی با اعلام بیش از ده ویژه برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در چاروسا خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار دسته های رزمی ذوالفقار، دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست های روشنگری و بصیرتی بسیجیان، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و دیدار بسیجیان با امام جمعه و مسئولین منطقه از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا یادواره ها را بهترین فرصت برای یاد و زنده نگه داشتن مسیر شهدا دانست و تاکید کرد: یادواره ۶۶شهید بخش چاروسا هم در هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه های این هفته است که امیدواریم با حضور اقشار مختلف مردم و با حفظ و رعایت پرتکول های بهداشتی برگزار شود.

وی بیان کرد: امیدوارم امسال با همکاری ادارات، نهادها و سازمان‌ها، عملکرد خوبی نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم و شرمنده شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز در این هفته نشویم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری