کد خبر : 4858
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۲

یاسوج معطل قهر و آشتی منتخبین شورای شهر/ششمین جلسه هم ناتمام ماند/ فرماندار: از مردم عذرخواهی می‌کنم!

ششمین جلسه تحلیف منتخب شورای ششم شهر یاسوج به دلیل اینکه به حد نصاب نرسید ناتمام ماند و پایان پذیرفت.

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج فارس از یاسوج، پنجمین جلسه تحلیف اعضای ششم شورا با حضور عطاءالله دانشی، ایمان جاودانه، هدایت اکبری و فرشید احمدی‌کیش برگزار شد.

علی احمدی فرماندار بویراحمد در همین خصوص گفت: بارها اعلام کردم که جلسات با دو سوم اعضا برگزار شود دستور قانونی و مکاتبه وزارت کشور است، نزدیک ۶۰ یا ۷۰ شهر در کشور این مشکل را دارند که حل شد در استان کهگیلویه و بویراحمد  دهدشت و دنا همین مشکل را داشت که با ترکیب دو سوم، کار شروع شد.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: دغدغه که من و همکارانم داریم در این راستا است اگر شورا زودتر شروع به کار نکند خیلی از کارهای مردم و شهر ابتر می‌ماند خیلی از کمیسیون و جلساتی هستند  که طبق قانون اعضای شورا باید حضور داشته باشند، هر روز شکایات از مردم داریم که امورات شهری به درستی انجام نمی شود مجددا از اعضای منتخب شورا درخواست داریم که ما با سایر کشور فرقی نداریم برخی ها معقتد به جایگزین اعضای علل‌البدل هستند که فعلا چنین چیزی امکان پذیر نیست.

وی با بیان ابنکه پذیرفتیم که یک نفر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شود، افزود: برای شهرداری سرپرست انتخاب می‌شود تا سرنوشت دو نفر اعضای شورا مشخص شود، مدام از طرف مردم مدام بازخواست می‌شویم که چرا اعضای شورای کار را شروع نمی‌کنند‌.

احمدی بیان کرد: امروز هدایت امیری یکی از منتخبین شورا غایب است و در سفر است حتی تلاش کردیم به صورت مجازی هم با وی ارتباط برقرار کنیم اما ممکن نشد به همین دلیل جلسه به حد نصاب نرسید، مُر قانون برای ما سر لوحه کار است.

وی با اشاره به غیبت آن دو نفر گفت: قانون در خصوص غیبت این دو نفر چیزی نگفته اما چیزی که قانون پیش‌بینی کرده برگزاری تحلیف با دو سوم اعضای شورا است.

احمدی ضمن عذرخواهی از مردم گفت: من از مردم شهر یاسوج قلبنا عذرخواهی می‌کنم، مردم بدانند من و همکارانم در این قضیه نقشی نداریم و منفعتی هم نمی‌بریم، تنها نگاه ما این است که کار مردم زمین نماند و امورات شهری سر و سامان بگیر‌ید.

احمدی بیان کرد: مجددا از مردم به خاطر این وقفه در کار شورا عذرخواهی می‌کنم.کسانی که رای مردم را می‌گیرند باید پاسخگو باشند.

در ادامه هدایت اکبری شرمنده مردم هستیم آقای فرماندار تدبیری بیندیشید.خیلی وام انبوه سازی گرفتند ما رای مردم را گرفتیم و باید پاسخگو باشیم اگر حضور پیدا نکنیم لطمه به مردم است.

گلایه از فرماندار در جلسه اول مراسم تحلیف باید برگزار می شد چون مشروعیت داشت اما مشاوران به شما بد مشاوره دادند.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری