کد خبر : 5070
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

بانوان برگزیده فرهنگ‌یار ترافیک در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

به همت فرماندهی انتظامی استان کهگیلوییه و بویراحمد بانوان برگزیده فرهنگ‌یار ترافیک تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، نشست سراسری طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک توسط فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در این نشست گفت: طرح بانوان فرهنگ‌یار ترافیک که با هدف آموزش و آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ صحیح رفتارهای ترافیکی و نهایتا کاهش تصادفات، برنامه ریزی و در حال اجراست یکی از طرح های بسیار خوب پلیس راهور در سراسر کشور است و از آنجایی که مبتنی بر ارتقای فرهنگ و غنی سازی فرهنگی خانواده ها از طریق زنان بوده بسیار اثربخش است. 

صداقت افزود: زنان به عنوان رکن اصلی آموزش در خانواده ها و مرکز ثقل ارتباطات و روابط سایر اعضای خانواده، از ظرفیت بالایی در آموزش مهارت ها و انتقال به خانواده برخوردارند و در اجرای این طرح نیز یقینا ثمرات و نتایج مثبت حضور فعال زنان در آینده آشکار خواهد شد. 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اظهار داشت: از آنجایی که همیشه کنترل‌های درونی در پیشگیری و کاهش آسیب‌ها، موثرتر از کنترل‌های بیرونی بوده است، اجرای چنین طرح هایی آن هم توسط زنان که در جامعه نقش های گوناگونی را عهده دار هستند، قطعا می‌تواند تقویت کننده کنترل های درونی در خانواده ها و در نتیجه کاهش سوانح رانندگی و پایین آمدن هزینه های ناشی از تصادفات باشد. 

صداقت در پایان ادامه داد: زنان استان ما نیز که همیشه در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و… افتخارآفرین و پیشگام بوده اند در اجرای این طرح نیز همچون گذشته پرتوان و موثر ظاهر خواهند شد و به عنوان نماینده فرهنگی پلیس راهور، در اصلاح و بهبود فرهنگ ترافیکی مصمم گام برخواهند داشت.

 گفتنی است؛ در پایان این نشست، از ۱۵ زن فرهنگ یار ترافیک استان تجلیل شد.

 


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری