کد خبر : 5098
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۱۸

نیروی انتظامی نیازمند همکاری و تعامل مردم برای امنیت عمومی است

رئیس دادگستری چاروسا گفت: نیروی انتظامی نیازمند همکاری و تعامل مردم برای امنیت عمومی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با حضور مسئولین محلی در قلعه رئیسی گلزار شهدا این شهر غبارروبی و عطرافشانی شد.

سروان ساعدی فرمانده نیروی انتظامی چاروسا در این مراسم با تقدیر از همه کسانی که در برنامه های هفته نیروی انتظامی شرکت کردند این هفته را بهترین فرصت برای بیان عملکرد نیروی انتظامی دانست.

حجت الاسلام صادق انصاری پور در این مراسم با تقدیر از تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی در امنیت عمومی مردم تاکید کرد: یک جامعه بدون امنیت نمی تواند به اهداف عالیه برسد و جامعه بدون امنیت به راحتی نمی تواند به اهداف خود و جامعه اش برسد و اگر یک جامعه، منطقه و شهر بخواهد به یک جامعه آرمانی برسد منوط به امنیتی است که باید وجود داشته باشد. و این امنیت مدیون تلاش ها و زحمات کارکنان نیروی انتظامی است.

رئیس دادگستری چاروسا بیان کرد: اگر تلاش کارکنان و کادر نیروی انتظامی نباشد امنیتی وجود ندارد و نیروی انتظامی در تمام عملیات با اشرار حضور دارد و این نیروی انتظامی است که در خط مقدم اجرایی برای دفاع و امنیت کشور تلاش می کند و این نیروی انتظامی یکی از نهادهای است که بیشترین شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرد و علت آن همین خط مقدم بودن آنهاست.

وی خطاب به عموم مردم یادآور شد: نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند امنیتی ایده آل و پویا را به وجود آورد و امنیت پویا نیازمند همکاری و کمک عموم مردم و نهادست و نیازمند دلگرمی خانواده شهدا هستند، و کلانتری و پاسگاه کوشک چاروسا کمترین نیروی کادر در نیروی انتظامی دارد و این مردم هستند که باید با همکاری با قشر عزیز و فداکار نیروی انتظامی این کمبود نیرو را جبران کنند.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری