کد خبر : 5791
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

روند مطلوب واکسیناسیون دانش‌آموزان در دنا/ مدارس تا اول آذر بازگشایی نمی‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند واکسیناسیون دانش‌آموزان در شهرستان دنا مطلوب است و بیش از ۹۰ درصد دُز اول را تزریق کردند.

 پرویز یزدان‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت، شرایط واکسینایون کرونایی دانش آموزان دنا را مطلوب دانست و گفت: واکسیناسیون دانش آموزان در سراسر کشور از اول مهر ماه شروع شده است و به طبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد هم پیرو دستورات وزارت بهداشت شروع به واکسیناسیون دانش آموزان کرد که در مرحله اول بالای ۹۰ درصد دانش‌آموزان دوز اول واکسن را دریافت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مرحله دوم واکسن هنوز به حد نرمال نرسیده‌ایم که امیدواریم طی روزهای آینده دانش آموزانی که دوز دوم را دریافت نکرده اند برای واکسیناسیون اقدام کنند تا هر چه سریعتر بتوانیم آموزش حضوری را در مدارس استان شاهد باشیم.

یزدانپناه گفت:طبق مصوبه ستاد کرونا آموزش حضوری در مدارس شهرستان دهدشت و چرام کاملا تعطیل شده است وحق آموزش حضوری را تا بهتر شدن اوضاع کرونا ندارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت:شهرستان دنا بهترین رتبه واکسیناسیون  کرونا برای دانش‌آموزان را دارد ولی با این حال توصیه می‌شود که مدارس فعلا به صورت حضوری بازگشایی نشوند تا اوضاع کاملا بهتر شود و از نیمه اول آذر ماه اقدام به برگزاری کلاس های درس حضوری کنند. 

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری