کد خبر : 5937
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱

تقدیر فرمانده نیروی زمینی سپاه از تیپ ۴۸ فتح

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از عملکرد فرمانده و نیروهای تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسداری و حراست از مرزها تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت به نقل از روابط عمومی تیپ 48 فتح، فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده تیپ ۴۸ فتح در منطقه صفر مرزی دیدار و گفت و گو کردند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در منطقه صفر مرزی در دیدار با سردار حکمتیان از تلاش های تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در حفاظت از مرزها تقدیر و تشکر کرد.

سردار محمد پاکپور در این دیدار نقش تیپ ۴۸ فتح در دفاع از مرزهای سرزمینی ایران اسلامی را ستودنی دانست و گفت: فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد شجاع، غیور، ولایتمدار و باغیرت هستند و در این شرایط سخت به خوبی از مرزهای کشور حراست و پاسداری می کنند.

وی بیان کرد: تیپ ۴۸ فتح در ماموریت های محوله نشان داده که همواره پای کار است و در خدمت‌رسانی به مردم در نقاط مختلف کشور سر از پا نمی‌شناسد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تقدیر ویژه از سردار حسن حکمتیان و نیروهای جان برکف تیپ ۴۸ فتح استان گفت: سردار حکمتیان فرمانده‌ای ولایی، متعهد، خدوم و عاشق خدمت به مردم است و اکنون نیز در منطقه صفر مرزی به همراه نیروهایش در حال پاسداری از مرزهاست. 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تیپ ۴۸ فتح متناسب با نیازهای مردم و کشور تغییر تاکتیک می دهد و در هر عرصه ای آماده خدمتگذاری است.

سردار حسن حکمتیان ابراز داشت: خدمات رسانی به مردم در زمان وقوع بلایای طبیعی از جمله سیل ،زلزله، آتش سوزی و همچنین کمک به مناطق محروم و دورافتاده، رزمایش کمک مومنانه و ده ها خدمت دیگر تنها بخشی از فعالیت های این یگان نظامی است.

سردار حکمتیان گفت: تیپ ۴۸ فتح در دفاع از مرزها نیز در صحنه است و در طول سال ماموریت هایی برای حفاظت از مناطق صفر مرزی را به انجام می رساند و در سرما و گرما تنها به تامین امنیت و آرامش برای هموطنان می اندیشد.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری