کد خبر : 5960
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

اهتمام به جوانگرایی در مسجد جامع دهدشت الگوی کشوری است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اهتمام امام جمعه دهدشت نسبت به جوانگرایی و کادرسازی در مسجد جامع و ستاد نماز جمعه مایه مباهات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در دیدار با امام جمعه و سرگروه‌های هیأت مذهبی مسجد جامع صاحب الزمان«عج» دهدشت این مسجد را الگوی جوانگرایی و کادرسازی خواند و اظهار داشت: مستندی از فعالیت‌های مسجد جامع دهدشت از سوی تیم رسانه‌ای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تهیه خواهد شد.

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت‌های مسجد جامع با مدیریت امام جمعه جوان دهدشت مایه مباهات است.

وی با اشاره به رویکرد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در میدان دادن به جوانان گفت: توجه به نوجوانان و جوانان یک سالی می‌شود در برنامه امام جمعه قرار گرفته و عملا کار در حال انجام است و چارچوب منظم، کیفیت و کمیت خوبی دارد.

این مسؤول ضمن قدردانی از عملکرد هیأت مذهبی مسجد جامع گفت: کار فرهنگی همواره دغدغه و نگرانی دارد با تلاش امام جمعه بخشی از کارها حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبودی همچنین ستاد نماز جمعه دهدشت را از موفق‌ترین ستادهای استان دانست و افزود: کادرسازی و جوانگرایی در این ستاد فعالیت‌ها را به خوبی پیش برده است.

وی با بیان اینکه اجرای کار در فضای بدون امکانات و اعتبار دشواری‌های خاص خود را دارد، گفت: در برخی جاها که امکانات در اختیار دارند به شکل اساسی کار انجام نمی‌شود،هیات‌هایی در همین شهر وجود داشت که مورد حمایت ادارات هم بود ولی اسمی هم از این هیات نمانده است.

 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.