کد خبر : 5970
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۱۹

دولت انقلابی قادر به رفع مشکلات مردم است

امام جمعه پاتاوه گفت: دولت انقلابی قادر به رفع مشکلات مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از پاتاوه حجت الاسلام سید رحمت الله سیادت امام جمعه بخش پاتاوه در خطبه های این هفته نماز وحدت بخش جمعه،عوامل بیماری های اخلاقی را خطرناک ترازبیماری های جسمی دانست و گفت: سستی و ناتوانی جسمی، پیری،که سبب ضعف اعصاب وناتوانی از صبر ومدارا وتحمل سختی ها وزحمات مردم می‌شود، نگرانی و اضطراب و فقر و تهیدستی را به همراه دارد-ثروت و بی‌نیازی که باعث غرور و بی‌اعتنایی به مردم و تکبر و سرکشی وا می دارد-مقام ومنصب برای افراد بی تقوا، برکنار شدن از جاه و مقام را به همراه دارد.

خطیب جمعه پاتاوه در خطبه سیاسی نماز با اشاره به شعار سال (تولید؛پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) به سخنان امامین انقلاب گریزی زد و عنوان کرد:اگر مملکت در اقتصاد نجات پیدا نکند، وابستگی اقتصادی داشته باشد،همه جور وابستگی ها دنبالش می‌آید، وابستگی سیاسی، نظامی هم پیدا می کنیم، برای اینکه وقتی نداشته باشیم که از آن استفاده بکنیم، دستمان را به طرف آمریکا و دشمنان اسلام دراز می کنیم، آنها می توانند همه چیز را به ما تحمیل کنند.

وی افزود: اگر ما توانستیم تولید داخلی را رونق ببخشیم، مسئله تورم واشتغال حل خواهند شد، اقتصاد داخلی به معنای حقیقی کلمه استحکام پیدا خواهد کرد. اینجا است که دشمن با مشاهده این وضعیت، مایوس خواهد شد تلاش و توطئه دشمن هم تمام خواهد شد سهم مردم که از همه اینها مهمتراست مصرف تولیدات داخلی است.

حجت الاسلام سیادت در بخش دیگری از خطبه ها به عملکرد و کارنامه ۱۰۰ روزه دولت آیت الله رئیسی و توقعات و انتظارات از دولت انقلابی اشاره و بیان کرد:دولت برای رفع گرانی های بی رویه و بی منطق تدابیر فوری و قابل تحقق اتخاذ نماید، اتخاذ مواضع هماهنگ و محکم درحوزه مسائل اقتصادی، همچنین تلاش مضاعف برای تحقق وعده های اعلام شده در نقشه راه دولت طبق جداول زمانی اعلام شده، بعلاوه دولت باید گفتگوی صریح وصمیمی با مردم و در میان گذاشتن موانع و مشکلات را اعلام نماید.

وی، خروجی محور کردن سفرهای استانی دولت در همه سطوح را لازم دانست و افزود: ضرورت تداوم اتخاذ مواضع هوشمندانه در مذاکرات برای رفع یکجا تحریم های اقتصادی وبا اتخاذ تدابیر لازم برای ثبات و آرامش در بازار سرمایه و بورس و مردم انقلابی مان با امید و توکل بر خداوند و اعتماد به دولت انقلابی، مشکلات اقتصادی حل می‌شود.

امام جمعه در فراز پایانی خطبه ها، تبر ابراهیمی (ع) بر پیکره سیستم سایبری آمریکا و صهیونیست ها را ضربه عصای موسی (ع)به قلب بیمار صهیونیست ها با افشای اطلاعات نظامی،سیاسی و اجتماعی برشمرد و افزود: آتش در خرمن دشمن که صدها هزار مورد آتش سوزی را بهمراه داشت، دشمنان نادان بدانند، اقتدار ایران قهرمان و جبهه مقاومت در یک جنگ جهانی ترکیبی، پیروزی ما قطعی خواهد بود.

انتهاس پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری