کد خبر : 5978
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۱۶

معارفه مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا و دیشموک

معارفه مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا و دیشموک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، معارفه مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا و دیشموک در محل این اداره در قلعه رئیسی برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه قلعه رئیسی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه،رییس دادگستری چاروسا، بخشداران چاروسا و دیشموک و شورای اداری چاروسا و دیشموک برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه قلعه رئیسی، داربام بخشدار چاروسا، حبیبی بخشدار دیشموک، ولایتی رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه به و مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات چاروسا و دیشموک به سخنرانی پرداختند.

امام جمعه قلعه رئیسی در این مراسم گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از حسنات انقلاب اسلامی است مهمترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی احیاء و اشاعه اندیشه تابناک اسلام در همه زمینه‌های مورد نیاز و تقویت روح عبودیت الهی و ترویج اخلاق اسلامی در میان مردم به ویژه نسل جوان ودفاع از اصول اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شناخت توطئه‌های فرهنگی- تبلیغی بیگانگان و تبیین انحطاط و بطلان مکتب‌های الحادی و انحرافی و مبارزه با آفت‌های التقاط و تحجر با تکیه بر جامعیت اسلام است.

صلواتی خاطرنشان کرد: از امروز بخش چاروسا و دیشموک از این نعمت و مواهب این نهاد بهرمند می شود از تلاش ها و زحمات مدیر سازمان تبلیغات اسلامی استان و شهرستان در جهت راه اندازی نهاد نمایندگی در مناطق محروم چاروسا و دیشموک تقدیر و تشکر می کنم  اما باید مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی استان و شهرستان و دیگر مسئولان استان از این حرکت حمایت کنند و مسئولی را که اینجا منصوب نمودند حمایت کنند.

وی یادآور شد: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار ایشان قرار دهند انتظار است همه مسئولان بخش حجه الاسلام بذرافشان را یاری کنند و ایشان هم بتوانند ابتدا آسیب های مختلف اجتماعی و فرهنگی که هست را شناسایی کنند و متناسب با مسائل و مشکلات و آسیب های برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت داشته باشند.

صلواتی تاکید کرد: خروجی و نتیجه کارهای فرهنگی در مساجد مشخص می شود و باید همه نهاد های فرهنگی با هم همفکری و هم اندیشی و همراهی  و همکاری هم  بتوانند برای انقلاب و نظام و ولایت و تمدن بزرگ اسلامی سرباز و نیرو تربیت کنند.

وی گفت: بخش چاروسا ظرفیت و زمینه برای فعالیت های فرهنگی دارد دلهای مردم و جوانان آماده است مهم سازماندهی فعالیت های فرهنگی است که ان شاءالله با افتتاح نهاد نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی در این منطقه محقق می شود.

حبیبی بخشدار دیشموک هم در این مراسم گفت: راه اندازی نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی در مناطق محروم کمک شایانی به رفع بسیاری از مشکلات به خصوص مشکلات اجتماعی و فرهنگی می کند چرا که با کار فرهنگی می شود بسیاری از مشکلات دیگر زیربنایی را هم رفع کرد.

بخشدار دیشموک کار فرهنگی را مستلزم حمایت و توجه بیش از پیش مسئولین  دانست و گفت: کار فرهنگی در کنار فرهنگ سازی نیازمند حمایت مسئولان در زمینه اعتباری هم است که باید مسئولان به خصوص مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی استان و شهرستان باید در زمینه اعتباری کمک کنند چرا که کار فرهنگی بدون اعتبار امکان پذیری آن سخت است.

وی از مسئول سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا و دیشموک خواست تا در کنار بنیاد علوی کمک کند تا با فرهنگ سازی و کار فرهنگی کارهای بزرگی برای رفع مشکلات اجتماعی انجام دهند.

داربام بخشدار چاروسا هم‌در این نشست ضمن خیر مقدم به تمامی مسئولین و مسئول جدید سازمان تبلیغات چاروسا و دیشموک، کار فرهنگی را زیربنای بسیاری از مشکلات دانست و اظهار داشت: اگر فرهنگ در جایگاه واقعی خود قرار گیرد، اخلاق در جامعه، سبک زندگی جامعه و نوع رفتار و گفتمان‌ها نیز مسیر خود را طی کرده و زیربنای جامعه به‌درستی شکل می‌گیرد.

داربام خواستار حمایت مسئولان استانی و شهرستانی از برنامه ها و ادارات فرهنگی شد.

حجت الاسلام ولایتی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه در این مراسم با بیان اینکه از بخش های دیشموک و چاروسا اطلاعات کافی داریم و بر مشکلات اشراف وجود دارد، تاکید کرد: دغدغه کار و خدمت برای مردم را داریم و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنیم.

ولایتی تصریح کرد: حاج آقای بذرافشان سوابق درخشان دارد و می تواند از ظرفیت بنیاد علوی جهت پیشبرد اهداف در جهت خدمت به مردم بهره کافی را ببرند.

حجت الاسلام سید صاحب بذرافشان با اشاره به اینکه شناخت دقیقی از مشکلات مناطق دیشموک و چاروسا داریم، افزود: کار ما مستندسازی صوری نخواهد بود، و در شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی و حتی بلکه روستاها کارهای خوبی را پیش بینی می کنیم.

وی به اهمیت شناسایی و شناخت از حوزه فرهنگی این مناطق اشاره کرد و گفت: باید در سطح‌کل روستاهای بخش های دیشموک و قلعه رئیسی بویژه مساجد روستاهایی‌که بدون روحانی هستند، در جهت ساخت خانه عالم همت بیشتری شود و از روحانیون دعوت تا در جهت فعالیت در روستاهای دیشموک‌گام برداشته شود.

 

در پایان این نشست حجت اسلام بذرافشان به عنوان مسئول سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا و دیشموک منصوب شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری