کد خبر : 5987
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۱۷

سردار حکمتیان: تلاش مجاهدانه بسیجیان در دوران سخت کرونا از یاد نمی‌رود

فرمانده تیپ خط‌شکن ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج در پیامی هفته بسیج را به قشرهای مختلف بسیجیان و مردم استان تبریک گفت.

                             
به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت به نقل از روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح  فرمانده تیپ خط‌شکن ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج در پیامی هفته بسیج را به قشرهای مختلف بسیجیان و مردم استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی و منافع آنها در ایران، توطئه‌ها و فتنه‌های شیاطین علیه ایران روز به روز گسترش یافت که در چنین شرایطی امام خمینی در پنجم آذر ۱۳۵۸، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و فرمودند: “مملکتی که ۲۰میلیون جوان دارد، باید ۲۰میلیون ارتش داشته باشد” که این امر دور اندیشی، درایت و آینده نگری آن امام بزرگوار را نشان می دهد.

در ادامه این پیام آمده است: بسیج که به مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملی ایران اسلامی تبدیل شده در تمام ادوار درخشان انقلاب اسلامی توانسته است موجبات سرافرازی و اقتدار ملی این مرز و بوم را فراهم نماید.

این تشکیلات عظیم مردمی پس از حضور موثر و مقتدرانه در دفاع مقدس و کسب تجربیات ذیقیمت، توانسته در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و همچنین رخدادهایی چون حوادث و بلایای طبیعی نیز منشاء اثرات مفید و موثر باشد.

بسیج در تمام عرصه های زندگی مردم در دوران‌های بعد از انقلاب اسلامی حضور پر رنگ و ارزشمندی داشته و در روزهای سخت همه گیری کرونا نیز با تمام توان و تجهیزات به یاری مردم شتافت و شاهد تلاش ایثارگرانه این عزیزان در دفاع از سلامتی مردم عزیزمان هستیم.

سردار حکمتیان در این پیام آورده است: اینجانب ضمن درود به روان پاک شهداء و تعظیم در مقابل عظمت خدمات و تلاش‌های بسیج در عرصه های مختلف، آغاز هفته بسیج را به همه مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ ویژه مسئولان و  جوانان پاک نهاد و بسیجی این خطه سرافراز تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای تمامی بسیجیان عزیز آرزوی توفیق خدمت، سعادت مندی و بهروزی را خواستارم.

 


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری