کد خبر : 5990
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

یک درخواست مهم فرمانده سپاه فتح از استاندار و مسئولان استانی/بصیرت‌افزایی در ادارات دغدغه سردار خرمدل

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای اداری استان از استاندار و مسئولان استانی یک درخواست مهم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سردار حمید خرمدل در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این استان آکنده از انسان‌های خدوم و انقلابی و بسیجی است ادعا و تعارف معمولی نیست بلکه سابقه مردم این را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: سابقه بیش از یک سوم مردم استان در مجموعه بسیج به عنوان نیروی سازماندهی شده موجب فخر و مباهات است.

وی افزود: در چند سالی که توفیق خدمت در استان داریم هر کجا نیاز بوده مسئولان استانی در کنار بسیج بوده‌اند و ما هم در سپاه و بسیج هر کجا لازم بوده در کنار مجموعه‌های اداری و دولتمردان بوده و معتقدیم با در کنار هم بودن می‌توان خدمت کرد با هم می‌توانیم بار مردم را برداریم.

سردار خرمدل تصریح کرد: دولتمردان می‌توانند به صورت ۱۰۰ درصدی در ماموریت‌های خود روی سپاه و بسیج حساب باز کنند و هر جا احساس می‌شود که سپاه قادر به یاری کردن و کمک بوده در خدمت برای مردم مهیا هستیم.

وی گفت: طرح‌هایی برای افتتاح داریم و اقداماتی در این هفته انجام خواهیم داد از بسته‌های بهداشتی و معیشتی گرفته تا ساخت خانه برای زلزله زدگان سی‌سخت همچنین ۴۵۰ سری جهیزیه را تقدیم زوج‌ها می‌کنیم و از سال گذشته تاکنون ۲۱۰۰ سری جهیزیه اهدا شده است.

این فرمانده گفت: تعداد ۶۵۰ خانه را با مشارکت کمیته امداد انقلاب اسلامی تقدیم کردیم در آب شرب و کشاورزی کارهای خوبی انجام گرفته و هفته گذشته هم هیئتی از سپاه در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و طرح‌های خوبی را به مجلس ارائه دادیم که در سفر دکتر قالیباف به استان از آنها رونمایی خواهد شد.

وی افزود: درخواستی که از سردار سلیمانی داشتیم در برخی فصل‌های سال مشکلات و بحران‌هایی برای استان ایجاد می‌شود که ۲۰ میلیارد تومان برای خریداری ماشین آلات سنگین به سپاه استان اهدا شد تا بتوانیم مجموعه دستگاه‌های داشته باشیم که برای خدمت به استان و مناطق محروم و همچنین در بحران‌ها از آنها استفاده شود که چند دستگاه نیز تاکنون خریداری شده و در راه است.

سردار فرماندهی سپاه فتح گفت: در بحث کمک‌های معیشتی تنها به بسته های معیشتی بسنده نکردیم بلکه بسته‌های ورزشی همچنین لوازم آموزشی و کمک آموزشی در اختیار فرزندان محروم استان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه چندین درخواست نیز از مسئولان استانی داریم گفت: اول اینکه پایگاههای مقاومت و بسیج در ادارات تقویت شود تا بتوانیم فرهنگ بسیجی را در ادارات تقویت کنیم و این گونه در اجرای ماموریت‌ها نیز موفقیت بیشتری حاصل خواهد شد.

این فرمانده گفت: تقویت گروه های جهادی در ادارات استان نیز یکی دیگر از درخواست‌های ما از مجموعه مسئولان دولتی و ادارات است.ژ

فرمانده سپاه فتح افزود: در شرایط کنونی باید به دنبال عمق بخشی داخلی باشیم چرا که دشمن رو به اضمحلال رفته اما در همین دوره اضمحلال نیز همه تلاش خود را برای ضربه زدن انجام می دهد و بهتر است که هر هفته ۱۰ دقیقه اتفاقات داخلی و بیرونی برای کارمندان در جهت بصیرت بخشی توسط کارشناسان تبیین شود.

وی همچنین خواستار برگزاری یادواره شهدا در دستگاه‌ها شد تا این گونه بتوانیم دین خود را به شهدا بهتر و بیشتر ادا کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری