کد خبر : 6007
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

اقدام تحسین برانگیز نوجوان کهگیلویه و بویراحمدی نزد مسئولان عالی کشور

در هفتمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی که با حضور رئیس مجلس برگزار شد، نوجوان کهگیلویه و بویراحمدی اقدام تحسین برانگیزی داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج هفتمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی  در صحن مجلس قدیم تهران برگزار شد. 

در این اجلاسیه که با حضور ۳۲۰ نفر از نمایندگان  کنگره دانش آموزی سراسر کشور و  به ریاست هادی ناطق فر، نوجوان نخبه کهگیلویه و بویراحمدی و رئیس کنگره ملی بسیج دانش آموزی کشور برگزار گردید،به بیان و همفکری مطالبات و دغدغه های دانش آموزان و معلمان آموزش و پرورش پرداخته شد.

 

پیگیری مطالبه های ساختار آموزش و پرورش، ارایه راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رای گیری مصوبه های کمیسیون های کنگره، مطالبه شفافیت آرای نمایندگان مجلس و… از جمله موضوعاتی بود که در این اجلاسیه سه روزه به آن پرداخته شد.

دکتر قالیباف، ریاست مجلس شورای اسلامی در اختتامیه این اجلاسیه و با شنیدن دغدغه ها و مطالبات نمایندگان دانش آموزی بیان داشت که مجلس یازدهم دین خود را به آموزش و پرورش ادا می کند.

از نکات قابل توجه اختتامیه این اجلاسیه که تعجب، تحسین و تقدیر ویژه دکتر قالیباف و سایر مسؤلین دولت، سپاه  و حاضرین در اجلاسیه را بدنبال داشت، اقدام بسیار زیبای هادی ناطق فر، رئیس کنگره ملی بسیج دانش آموزی کشور بود که  از لذت های تکیه بر صندلی ریاست کنگره براحتی عبور کرد و با گذاشتن عکس سردارسپهبد شهید سلیمانی در صندلی ریاست،اعلام کردند ریاست جلسه با حضور معنوی ،ارزشی و تفکری سردار برگزار می شود. 

این اقدام نوجوان استان کهگیلویه و بویراحمد آنچنان تاثیر گذار بود که مسولین ارشد کشور در این اجلاسیه از آن بعنوان درسی برای خود و سایر مسؤلین یاد کردند و توصیه کردند که مسولین باید دوری از قدرت و صندلی های ریاست را از تفکر این نوجوانان یاد بگیرند که حاضرند در این سن و سال نوجوانی براحتی از این گونه صندلی ها و شهرت ها به دور باشند.

در پایان اجلاسیه، بیانیه پایانی توسط هادی ناطق فر با ایجاد رفاقتی به وسعت ایران برای ساختن ایران قرائت شد.

انتهای پیام/ر


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری