کد خبر : 6085
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۵۶

نظر سرپرست دانشگاه یاسوج در خصوص ارتباط با سیاسیون/ مجازی برگزار شدن نمایشگاه هفته پژوهش

سرپرست دانشگاه یاسوج گفت: به ارتباط با سیاسیون برای رشد دانشگاه نیازمند هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، از یاسوج، بهادر کرمی در اولین نشست خبری خود به اهداف و برنامه‌های خود برای توسعه دانشگاه اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه یاسوج بیان کرد: توسعه زیر ساخت‌های علمی و ساختارهای فیزیکی دانشگاه، ارتباط با حوزه صنعت و معدن و صنایع استان و کشور از اهداف برای توسعه دانشگاه است.

وی با اشاره به نهادینه کردن احترام و عدالت در دانشگاه برای جلوگیری از سیاست‌زدگی گفت: با سیاسیون  نه برای اجرای اوامر و دستورات آنها بلکه برای رشد و توسعه دانشگاه ارتباط دارم.

وی بیان کرد: دانشگاه ساختار، آیین نامه، قوانین و مقررات خاصی خود را دارد ارتباط با دوستان سیاسی نیاز است اگر ارتباط نباشد دانشگاه رشد نمی‌کند.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم بودجه دانشگاه رشد پیدا کند به استاندار، نمایندگان و بزرگان استان در سطح کشور نیاز داریم.

کرمی بیان کرد: به کمک همه خصوصا اصحاب رسانه برای پیشرفت دانشگاه نیاز داریم کمک کنند تا دانشگاه مادر استان به خوبی رشد کند.

وی در خصوص دانشکده صنعت و معدن چرام گفت: در طرح آمایش دانشگاه  رشته‌های فنی و مهندسی پیش‌بینی شده اما متاسفانه اراده روسای قبلی بر تعطیلی دانشگاه بود و تلاش برای پذیرش رشته‌ها نشد، وضعیت این دانشگاه را پیگیری، توسعه و رشته‌های مهندسی را اضافه می‌کنم.

کرمی از تشکیل صندوق پژوهش خبر داد و گفت:  اعتبارات یک درصد پژوهش در صندوق قرار می‌گیرند ادارات و سازمان‌ها طرح‌های پژوهشی ارائه دهند تا از محل این صندوق اعتبار اختصاص داده شود،ضمن اینکه هفته پژوهش امسال با توجه به بیماری کرونا مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به احداث دانشکده خبر در دانشگاه یاسوج که مطالبه خبرنگاران استان بود، گفت: مطالعات لازم برای احداث این دانشکده برگزار و در صورتی که به نتیجه برسیم دانشکده احداث می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری