کد خبر : 6545
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۷:۲۸

مسدود شدن راه ۱۸۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد/ راه‌ها و ابنیه‌های غیر استاندارد که از بین می‌روند

در بارندگی‌های اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد برخی مشکلات برای مردم به خصوص در راه‌های روستایی و مناطق صعب‌العبور بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در پی بارندگی‌های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد آنگونه که اعلام شده راه ۱۸۰ روستای استان در شهرستان‌های بویراحمد شامل دنا، مارگون، کهگیلویه و چرام مسدود شده است.

در بارندگی‌های اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد برخی مشکلات برای مردم به خصوص در راه‌های روستایی و مناطق صعب‌العبور بودیم.

هر چند خدمات راه‌سازی در استان کهگیلویه و بویراحمد قابل تقدیر و قابل توصیف است اما در بسیاری از مناطق روستایی دور دست و صعب‌العبور یا هنوز راه آسفالت وجود ندارد یا اینکه اگر راهی ساخته شده مطابق با استانداردها نبوده است.

عدم نظارت بر ساخت ابنیه در راه‌ها همچون پل‌ها باعث شده که همان راه‌های ساخته شده و هزینه‌های گزافی که برای آنها شده نیز از بین بروند.

مردم در مناطق روستایی و صعب‌العبور مثل بخش زیلایی با مشکلات زیادی در بحث راه‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند که باید برای آنها فکری کرد و البته به دلیل توپوگرافی این مناطق لازم است که راه های مستحکم و ابنیه استاندارد و مطابق با شرایط آن مناطق ساخته شود تا به مانند بارندگی‌های اخیر شاهد مسدود شدن راه‌ها و تخریب راه‌های روستایی و از بین رفتن ابنیه آن‌ها نباشیم و این گونه بیت المال نفله نشود.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری