کد خبر : 6563
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

اجرای ساماندهی ورودی گچساران و احداث پارک کوهستان

سرپرست شهرداری دوگنبدان گفت: ساماندهی ورودی گچساران از سمت شیراز و احداث پارک کوهستان در دست اجراست.

سید مصیب موسوی نژاد در بازدیداعضاء پارلمان شهری دوگنبدان از سطح شهر در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار کرد:با مطالعات قبلی صورت گرفته و نظر به نزدیکی ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با توجه به نیاز پروژه هایی در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به ساماندهی ورودی شهر گچساران از سمت شیراز و احداث پارک کوهستان بیان کرد:ورودی هر شهری به عنوان شناسنامه شهر بوده و سعی شده که ورودیهای شهر دوگنبدان با توجه به موقعیت استراتژیک این شهرستان در خور شان مردم ساماندهی شود.

 

سرپرست شهرداری دوگنبدان تصریح کرد:از دیگر پروژه های پیش بینی شده در این شهرستان می توان به ایجاد مسیر دوچرخه سواری حد فاصل فلکه فرودگاه تا فلکه نرجسی( نرگسی) اشاره کرد.

 

 موسوی نژاد عنوان کرد: احداث بوستان شهید طبیعت، البرز زارعی در ضلع شرقی پارک پونه واقع در منطقه پانصد دستگاه نیز از دیگر اقدامات مدیریت شهری دوگنبدان است.

 

وی گفت: ایجاد پارک اسکان حد فاصل پل فلزی بازار روز( بازار خودرو) تا ساختمان بهزیستی و ادامه پروژه اتصال بلوار شهید تاج گردون از محله باغ فردوس به مجموعه پد خندق ازدیگر پروژه های مهم و در دست اجراء شهرداری دوگنبدان می باشد.

 

سرپرست شهرداری دوگنبدان با اشاره به اهمیت مبلمان شهری و تاثیرات بصری برای افزایش روحیه شاد شهروندان خاطرنشان کرد:ساماندهی حاشیه های بلوار ولیعصر حد فاصل شیرینی سرای هزار و یک شب تا پل فلزی بازار روز نیز از دیگر برنامه های اجرایی تیم کاری شهرداری بوده که در حال اجرا می باشد.

 

موسوی نژاد عنوان کرد: امیدواریم که با تعامل و تلاش مجموعه شهرداری ،اعضاء شورای اسلامی شهر و شهروندان دوگنبدان بیش از بیش آباد شود.

 

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری