کد خبر : 8639
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

اجرای ۸ طرح توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای در گچساران

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران گفت: در سالجاری ۸ طرح بهسازی، آسفالت راه های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقا روشنایی، لکه گیری هندسی، لکه گیری و روکش آسفالت در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یعقوب عوض زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سالجاری طرح های متعددی در این شهرستان توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا شده است.

وی بیان کرد: در سالجاری ۸ طرح بهسازی، آسفالت راه های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقا روشنایی، لکه گیری هندسی، لکه گیری و روکش آسفالت در این شهرستان اجرا شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران تصریح کرد: برای اجرای این تعداد طرح ها بیش از ۲۱۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

عوض زاده بیان کرد: اجرای شبکه روشنایی پل پاسگاه عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد به طول یک و نیم کیلومتر با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال امسال اجرا شد.

وی گفت: بهسازی و آسفالت جاده نیمدور –اسپر و موگ بطول ۲ کیلومتر با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد ریال، بهسازی آسفالت راههای روستایی آبچیرک به طول ۴۰۰ متر و اعتبار ۶ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت راه روستایی آبرزی به طول ۶۰۰ متر با اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر طرح های انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران خاطرنشان کرد: لکه گیری و روکش آسفالت پل بریم باشت – گچساران – خیر آباد به طول پنج و نیم کیلومتر با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی نیز در سالجاری صورت گرفته است.

عوض زاده بیان کرد: لکه گیری روکش آسفالت محور گچساران بی بی حکیمه به طول سه کیلومتر و ۶۰۰ متر با اعتبار ۳۶میلیارد ریال و از محل اعتبار ملی و لکه گیری هندسی در سطح گچساران به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با اعتبار۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی از دیگر طرح های امسال بوده است.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری