کد خبر : 33991
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۳

اهداء تابلو نقاشی شیدایی به یادگار قیام تاریخی ۱۹ آبان گچساران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: امسال در یادواره قیام ۱۹ آبان این شهرستان اجرای نقاشی باموضوع مسجد شهیدان ، تابلو شیدایی اثر کامران پرستنده به یادگار این قیام تاریخی شهرستان حاج ابراهیم شریعتی اهدا شد.

اورنگ نارکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل حوان بسیار مهم است.

وی بیان کرد: در همین راستا همه اقشار جامعه هر کدام به نحوی و طبق مسئولیت های محوله به آنها باید در این مسیر اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح کرد: اصحاب رسانه و هنرمندان این شهرستان نیز با تمام توان خود برای انتشار و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء تلاش کرده اند.

نارکی با اشاره به یادواره شهدای ۱۹ آبان در گچساران عنوان کرد: یادواره شهدای ۱۹ آبان یک رویداد بزرگ و به یاد ماندنی را در ذهن های مردم تداعی می کند.

وی گفت: اخیرا یادواره شهدای قیام ۱۹ آبان وشهدای دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، سخنران برجسته کشوری و اقشار مختلف مردم ، خانواده شهداء در گچساران برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: در کنار پوشش بسیار خوب این یادواره از سوی اصحاب رسانه ،هنرمندان گچسارانی نیز با هنر خود یادوخاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

نارکی بیان کرد: در این یادواره نمایش پلاک کاری از گروه تئاتر سفیر به نویسندگی فاطمه دشتی و کارگردانی شیلا شکوهی از هنرمندان هنرهای نمایشی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وبسیج هنرمندان این شهرستان با موضوع دفاع مقدس و زندگی خانواده شهدا به اجرا در آمد.

وی افزود: اجرای نقاشی باموضوع مسجد شهیدان پایگاه شیدایی اثر کامران پرستنده از هنرمندان هنرهای تحسمی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وبسیج هنرمندان نیز یکی دیگر از اقدامات هنرمندان این شهرستان بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران اظهار کرد:خلق این اثر همزمان با برگزاری این یادواره جلوه زیبایی را به این محفل بخشیده بود که در پایان یادواره این تابلو نقاشی باحضور معاون سیاسی امنیتی استاندارسید جواد هاشمی مهر و مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و فرماندارگچساران ودیگر مسئولین شهرستانی به یادگار قیام ۱۹ آبان ۵۷ گچساران حاج ابراهیم شریعتی اهدا شد.

 

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری