کد خبر : 34661
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۳

یادواره شهدای قلعه‌رئیسی برگزار شد+فیلم و تصویر

با حضور مردم و مسوولان و خانواده ایثارگران یادواره شهدای قلعه‌رئیسی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان و خانواده شهدا یادواره شهدای شهر قلعه رئیسی برگزار شد.

 یادواره شهدای قلعه رئیسی با استقبال چشمگیر مردم به خصوص نسل جوان همراه بود که برنامه های مختلفی در حاشیه آن اجرا شد.

حجت الاسلام حکمتی نیک رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان سخنران بود و نکته جالب اینکه ایزدخواه بخشدار چاروسا مداح این مراسم بود.

اجرا سرود زیبا از سوی دختران دبیرستان دخترانه قلعه رئیسی و داراقرآن قلعه رئیسی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در این مراسم اظهار کرد: شهدا در قامت بسیجیانی بودند که با روحیه بسیجی توانستند رشادت های بزرگی رقم زنند.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: شهدایی که ما برای آنها حضور یافتیم دانش آموزان و دانشجویان و معلمانی بودند که با روحیه بسیجی توانستند کارهای بزرگی را رقم بزنند و با روحیه بسیجی بود که توانستیم در جنگ خوش بدرخشیم و همین روحیه بسیجی بود که دکتر چمران ها را خلق کرد و در زمین کشتی شهید ابراهیم هادی و در معنویت شهید نیری‌ها بودند و باید هر لحظه با این شهدا ارتباط داشته باشیم.

وی افزود: امروز هم بسیاری از مسائل و مشکلات را می توان با همین روحیه بسیجی برطرف کرد بسیج یعنی در میدان بودن، حاضر در همه صحنه‌ها از صحنه دفاع مقدس تا دفاع در عرصه های سیاسی فرهنگی اقتصادی و جهاد تبیین مهمترین نماد بسیج امروز اخلاص در ولایت مداری و پیشقدم بودن در اقامه نماز است.

حجت الاسلام حکمتی نیک در این مراسم با تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم معنوی تصریح کرد: شهدا با اعتقاد راسخ رفته بودند و با شرایط آن روز با روحیه جهادی و بسیجی رفتند و مزد خود را هم گرفتند و روحیه بسیجی توانست ما را بر دشمن پیروز کند و یاد شهدا هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی افزود: در طول دوران انقلاب شهدا زیادی در جهت حفظ نظام و انقلاب دادیم و همه با داشتن روحیه بسیجی بود و در جنگ هشت ساله هم یاری خداوند مهمترین عاملی بود تا بتوانیم موفق باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان گفت: ۶۰۰ هزار مستشار خارجی که بسیاری آمریکایی بودند می خواستند امورات کشور را به دست بگیرند و کشاورزی ما را خراب کردند، نفت ما را به یغما بردند و مدیران ما را عزل و نصب می‌کردند و همه کاره کشور بودند.

حکمتی نیک یادآور شد: امام خمینی(ره) هم با ایمان خود به هدفش رسید هم ایمان به خدا و هم اعتقاد به راهی که انتخاب کرده بود.

وی گفت: امروز نقش ایران در جهان را می‌بینیم و امروز اگر ایران حرف اول را چه در خارومیانه و چه از جهاتی در جهان می‌زند به برکت خون شهداست.

به گزارش فارس شهر قلعه رئیسی ۹ شهید تقدیم انقلاب کرده و مفتخر به میزبانی دو شهید گمنام است.

پایان پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری