کد خبر : 34691
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

لوکس‌ترین و بزرگترین خودرو جدید وارداتی در ایران

اکستریم VX لوکس ترین عضو خانواده برند جدید اکستریم مدیران خودرو است. طول این کراس اوور ۵ متر است و در زمره بزرگترین …

اکستریم VX لوکس ترین عضو خانواده برند جدید اکستریم مدیران خودرو است. طول این کراس اوور 5 متر است و در زمره بزرگترین کراس اوورهای چینی است که در ایران عرضه شده. اکستریم VX قوی ترین و مجهز ترین کراس اوور جدید بازار ایران است.

به گزارش ایران جیب از عصر خودرو، این خودرو از سیستم چهارچرخ فعال AWD ساخته بورگ وارنر بهره می برد. قلب این کراس اوور 2 لیتری توربو GDi با حداکثر توان 261 اسب بخار و حداکثر گشتاور 400 نیوتون متر است که از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT برند آیسین به هر 4 چرخ منتقل می شود.
در داخل کابین این کراس اوور ۷ نفره دو نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی در طرفین و یک نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی مجموعا با ابعاد ۴۰ اینچ سراسر داشبورد را دربرگرفته و اهرم تعویض دنده نیز در سمت راست فرمان قرار دارد. همچنین برخی کلید های کنترلی در کنار کلید استارت در کنسول بین دو صندلی قرار دارد. ۲۳ بلندگو در کابین و ۲۶ رادار و دوربین در طرفین خودرو قرار دارد. این خودرو مجهز ترین و لوکس ترین خودرو جدید بازار ایران است. از جمله مهمترین امکانات قابل توجه این کراس اوور لوکس می توان به سیستم کمک راننده سطح ۲٫۵ ADAS با 26 تکنولوژی ، تهیوه مطبوع اتوماتیک دوگانه با قابلیت تنظیم جداگانه ردیف دوم، مجموعه کامل کیسه های هوا جلو، جانبی، پرده ای و زانویی، رینگ های 20 اینچی، 7حالت رانندگی ، هدآپ دیسپلی، دستیار پارک و … اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری