کد خبر : 34960
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

هشدار جدی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد به مدیران

سرپرست اداره‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: آسانسورهای غیر استاندارد عمومی و دولتی استان توسط کارشناس استاندارد پلمب می‌شوند.

سید مسلم حسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به بازدید از آسانسورهای اماکن دولتی و عمومی گفت: به منظور جلوگیری از بروز حوادث و خطرات جانی در موقع بهره برداری، علاوه بر بازرسی اولیه، بازرسی‌های ادواری سالیانه نیز برای تمامی آسانسورها الزامی است و در صورت وقوع حوادث و سوانح احتمالی مسوولیت مستقیم بر عهده مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور خواهد بود.

سرپرست اداره‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای استاندارد‌سازی آسانسورهای مراکز عمومی و دولتی،کارشناسان استاندارد پس از بررسی وضعیت آسانسورها به دلیل رعایت نکردن بندهای بحرانی بی توجهی به اخطارهای متعدد اقدام به پلمب آسانسور یک هتل آپارتمان و یک ساختمان پزشکان این استان کردند.

وی عنوان کرد: با توجه به اجباری بودن استاندارد آسانسور، همه مدیران ساختمان‌ها، ارگان‌های دولتی و خصوصی باید برای استانداردسازی آسانسورهای واحدهای خود اقدام کنند.

این مسوول  نیز با تبیین اهمیت استانداردسازی آسانسورهای اماکن عمومی و دولتی، افزود: علاوه بر تائیدیه اولیه آسانسورها، دریافت تائیدیه ایمنی ادواری، نکته ای حائز اهمیت است و مدیران نهادهای دولتی، آپارتمان‌های خصوصی، ساختمان‌های پزشکان، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، مراکز اقامتی و سایرین باید مطابق قوانین و مقررات اقدام کنند.

پایان پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری