کد خبر : 37839
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۲

امدادرسانی به ۵ مصدوم حادثه تصادف خودرو پژو۴۰۵ و سمند در محور دهدشت_ بهبهان

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج مصدوم حادثه تصادف خودرو پژو۴۰۵ و سمند در محور دهدشت – بهبهان توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ استان امدادرسانی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدامین نیکویی نژاد از امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث رانندگی اشاره کرد و گفت: حادثه فوق در ساعت ۱۷:۱۴ روز جمعه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محور دهدشت _ بهبهان ( محدوده پل فیلگاه ) رخ می‌دهد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی استان آمبولانس پایگاه فیلگاه به صحنه حادثه اعزام می‌شود.

نیکویی نژاد ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۵ نفر ارزیابی گردید، که تمامی مصدومان این حادثه خدمات درمانی پیش بیمارستانی را دریافت نموده اند و مصدومین این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت های پزشکی جهت ادامه روند درمان، توسط آمبولانس های پایگاه فیلگاه و هلال احمر به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت منتقل شدند.

مدیر حوادث دانشگاه ادامه داد: عدم توجه کافی به جلو، سبقت و سرعت غیر مجاز از دلایل اصلی تصادفات در محور های اصلی می باشد که از رانندگان خواهشمندیم ضمن توجه کافی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سبقت های غیر مجاز اکیدا بپرهیزند.

پایان پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری