کد خبر : 38260
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۸

“جیمز کامرون” قسمت ۷ فیلم آواتار را نیز آماده کرده است!

پیش از اکران قسمت سوم فیلم آوارتار کارگردان این سری فیلم خبر از قسمت هفتم آن داده است!

جیمز کامرون، کارگردان سری فیلم‌های آواتار، به تازگی اعلام کرده است قصد دارد «آواتار» یک سری فیلم طولانی باشد که بر فرهنگ تاثیر بگذراد!
به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جیمز کامرون از فیلمنامه «آواتار ۷» خبر داده است! 
سومین قسمت از مجموعه آواتار در اواخر دسامبر اکران خواهد شد. این فیلمساز برتر فاش کرد که فیلمنامه‌های آواتار 6 و آواتار 7 را از قبل آماده کرده است.
کامرون در پنجاه و یکمین مراسم سالانه جوایز ساترن روز یکشنبه در لس آنجلس گفت: «ما به طور کامل فیلم پنج را نوشته‌ایم و من ایده‌هایی برای فیلم شش و هفت دارم.»
این کارگردان ۶۹ ساله همچنین اعلام کرد که می‌خواهد آواتار یک مجموعه فیلم مانند جنگ ستارگان و پیشتازان فضا باشد و خاطرنشان کرد: «ما هنوز یک جهان جوان هستیم. ما فقط دو سری فیلم درباره جهان فرای زمین داریم. در حال حاضر در نیمه راه سومین مجموعه فیلم هستیم.»
کامرون اذعان داشت که دستیابی به این نوع «تأثیر فرهنگی» کار آسانی نیست، دقیقاً به همین دلیل است که او «باید تمام انگیزه و انرژی خود را برای این مجموعه سرمایه گذاری کند».
کارگردان تایتانیک با تأمل در مورد موفقیت دو فیلم اول، آن را به عنوان شاهدی بر این واقعیت دانست که «مردم ذاتاً همدل هستند. آن‌ها ذاتاً خواهان ارتباط با یکدیگر هستند. آنها ذاتاً خواهان زیبایی هستند. بسیاری از فیلم‌های علمی تخیلی دیستوپیایی (پایان دنیایی) هستند.»
او توضیح داد: «پیام ما در واقع تا حدودی دیستوپیک است اما همچنین درباره زیبایی است، درباره ارتباط است، درباره ارزش‌های مثبت.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری