کد خبر : 38683
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۰۱

ابتکار در روش‌های تأمین زمین نهضت ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز فرایند تدوین برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ در این سازمان خبر داد و شاخص‌ های موجود در برنامه …

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز فرایند تدوین برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ در این سازمان خبر داد و شاخص‌های موجود در برنامه اجرایی را در سه زمینه اصلی مدیریت زمین، مدیریت ساخت و مدیریت منابع تشریح کرد.

ارسلان مالکی در نشست تدوین برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها اولویت‌های سال آینده ستاد و ادارات استانی را تشریح کرد و گفت: فرایند تدوین برنامه اجرایی ۱۴۰۳ در فاز اول با خوداظهاری استان‌ها آغاز و پس از آن، تدقیق و بررسی شاخص‌های عملکردی توسط دفاتر تخصصی سازمان از طریق سامانه مدیریتی انجام خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی، فاز سوم تدوین برنامه اجرایی را مهم‌ترین بخش این فرایند تبیین کرد و افزود: در این فاز براساس عملکرد ۱۲ ماهه و برآوردهای سال آتی از میزان و حجم فعالیت استان‌ها، جلسات مجازی بین دفاتر تخصصی ستاد و استان‌ها برای تطبیق اطلاعات برگزار خواهد شد.
مالکی ادامه داد: اختتامیه تدوین برنامه اجرایی در اسفندماه با ارائه کارنامه عملکرد استان‌ها و تبیین سیاست‌ها و اهداف کلان سازمان برگزار خواهد شد. مالکی اتمام پروژه‌های آغازشده در استان بخصوص پروژه‌های مسکن مهر، ابتکار در روش‌های تأمین زمین، اجرای پروژه‌های آماده‌سازی و نهضت ملی مسکن را از اهم مأموریت‌های ادارات کل راه و شهرسازی برشمرد. وی همچنین بر ساخت واحدهای تجاری و خدماتی در سایت‌های نهضت ملی مسکن تأکید کرد و ادامه داد: نیازهای خدماتی در سایت‌های نهضت ملی مسکن باید به عنوان یک اصل در برنامه اجرایی استان‌ها لحاظ شود.
تلاش برای تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی، مولدسازی و ارزش‌افزایی دارایی‌ها برای تأمین درآمد بیشتر و گسترش شهرک‌های مسکونی در حریم شهرها از دیگر مأموریت‌های مهمی است که معاون وزیر راه و شهرسازی بر اجرای آنها تأکید کرد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین در خصوص برنامه اجرایی سال ۱۴۰۲ ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها اظهار کرد: این برنامه اجرایی به لحاظ ماهوی با تمامی برنامه‌های پیش از آن متفاوت بود چرا که حجم پروژه‌هایی که در استان‌ها تعریف شده بود به نسبت قبل چندین برابر شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری