کد خبر : 38931
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۵۸

نواختن زنگ نمادین نیکوکاری

مراسم نمادین زنگ نیکوکاری در دبیرستان دخترانه‌ی ام ابی‌ها یاسوج در کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس نوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، به همت کمیته امداد منطقه دو یاسوج، مراسم نمادین زنگ نیکوکاری با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد، رؤسای کمیته امداد منطقه یک و دو یاسوج و دیگر مسئولان در دبیرستان دخترانه‌ی ام ابی‌ها یاسوج برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم، گفت:در آستانه سال نو، جشن نیکوکاری با همکاری صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و سازمان دانش‌آموزی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان برای نیازمندان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال از ابتدای اسفند آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد، تأکید کرد:  جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری، جهت خرید مایحتاج زندگی هزینه می‌شود و تا قبل از سال نو بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.
وی تعداد دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را بیش از ۲۰ هزار نفر اعلام و تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد از آغاز جشن نیکوکاری تاکنون بیش از دو میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان در آستانه سال نو اهداء کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری، گفت: ۳۵۰ پایگاه، دفاتر کمیته امداد در استان و مراکز نیکوکاری، آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان در این زمینه هستند.
مبشری افزود: شماره‌گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷* و سایت emdad.ir  و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ مهم‌ترین درگاه‌های مشارکتی مردم خیر و نیکوکار برای کمک به نیازمندان در جشن نیکوکاری امسال است.
وی ضمن تقدیر از همراهی آموزش‌وپرورش با این نهاد در خصوص برگزاری جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان، گفت: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در جشن نیکوکاری یاریگر نیازمندان این نهاد باشندو در آستانه سال نو شادی و لبخند را مهمان خانواده‌های نیازمند کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری