کد خبر : 38991
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۳۱

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان

مدیرعامل صندوق امداد ولایت کشور گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری ۲۴۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه از محل منابع صندوق امداد ولایت به نیازمندان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس نوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی عاشوری، مدیرعامل صندوق امداد ولایت کشور در مراسم بهره برداری از ساختمان صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد و ترویج فرهنگ قرض الحسنه، گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال ۱۳۹۵ با مجوز بانک مرکزی رسماً فعالیت خود را آغاز کرد و هدف از ایجاد و تأسیس صندوق، جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه، افتتاح حساب و پردا خت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان جامعه است.

وی با اشاره به آمار شعبه‌های صندوق امداد ولایت در کشور، تصریح کرد:: این صندوق ۳۴ شعبه در کشور دارد و در تمامی ادارات کمیته امداد باجه صندوق امداد ولایت فعالیت قرض الحسنه‌ای به مشتریان ارائه می‌دهد.

عاشوری افزود: در این صندوق تسهیلات تا ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کشورگفت: در حال حاضر بیش از ۹ میلیون مشتری در صندوق امداد ولایت در کشور وجود دارد و از خدمات ما استفاده می‌کنند و این صندوق به شبکه شتاب کشوری وصل است.

عاشوری عنوان کرد: در یازده ماهه سال جاری ۲۴۰هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار ۴۶۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات این صندوق، به مددجویان و دیگر نیازمندان در کشور پرداخت شده است.

وی تأکید کرد: تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سرفصل‌های کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، درمان و فرهنگی برای دانشجویان و دانش آموزان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری