کد خبر : 39199
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۱۲

اهداء ۷۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری، ۷۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء شد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس نوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آیین اهدا ۳۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد اداره قلعه رئیسی به نمایندگی از ۷۷۰ مورد در استان، با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در قلعه رئیسی برگزار شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری گفت: کمیته امداد با هدف حمایت از محرومان و نیازمندان ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد، اهداء جهیزیه به مددجویان تحت حمایت به منظور توانمندسازی آنان است و ترویج ازدواج آسان است.

مبشری با بیان اینکه به همین مناسبت ۷۷۰ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد تومان، به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد، بیان کرد: اقلام جهیزیه اهداء شده به مددجویان شامل ماشین لباسشویی، یخچال، فرش، تلویزیون، جاروبرقی و گاز خوراک پزی است.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد با اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، ترویج ازدواج آسان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه و به خصوص در بین جوانان است.

شایسته ذکر است؛ در این مراسم ۳۵سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۷۴ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد قلعه رئیسی به نمایندگی از ۷۷۰ مورد در سطح استان اهداء شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری