کد خبر : 39350
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است

به گزارش زاگرس نوین امام جمعه موقت یاسوج گفت: رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است. حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه‌های نماز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ شهر یاسوج رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی دانست و افزود:

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است

به گزارش زاگرس نوین امام جمعه موقت یاسوج گفت: رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است.

حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه‌های نماز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ شهر یاسوج رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی دانست و افزود: همه مردم باید حامی آمران به معروف و مبارزان با منکر باشند، چرا که دشمن به دنبال شیوع ولنگاری و ترویج بی‌حجابی است.

وی ضمن ابراز گلایه از برخی افراد که بی‌خیال حیا، حجاب و عفت شده‌اند از مردم خواست تا جلوی بی بندباری‌ها بایستند چرا که دین ما، دین مقدس اسلام است.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه انجام امر الهی و تقلید نکردن از غرب ضروری است، خاطرنشان کرد: دشمن، دین و اسلام را نشانه گرفته و با ترویج بی‌حجابی می‌خواهد با اسلام مبارزه کند.

موسوی اعظم با تبیین و تفسیر برخی از آیات قران در رابطه با رسیدگی به همه اعمال انسان در روز قیامت تصریح کرد: بر اساس آیات قرآن از همه اعمال انسان سوال پرسیده می‌شود و خداوند همه آنها را به ما نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: جهنم کمینگاهی است که بر اساس اعمال افرادی که نماز را سبک می‌شمارند، از کار خیر دوری، امر به معروف و نهی از منکر نمی‌کنند، برای روزه خواران، بی غیرت‌ها، بی‌حجاب‌ها و…تعیین شده است.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به تأسیس کمیته امداد و بنیاد مسکن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم و نیازمندان عنوان کرد: ضرورت دارد مسلمانان به هر جهت به همدیگر کمک کنند و از همدیگر غافل نشوند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین موسوی اعظم بیان کرد: بر اساس دستورات خداوند عدل، دوری از افراط و تفریط، صله رحم، دوری از اشاعه فحشا باید انجام شود.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری