کد خبر : 39356
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳

جهش تولید با مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی محقق می شود

به گزارش زاگرس نوین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از فرایند تحقق جهش تولید با مشارکت مردم است بخشی دیگر آن تعهدات دستگاه‌های اجرایی و دولتی است. سید احسان عسکری در بازدید تیم اقتصادی استان و کارگروه تسهیل تولید و رفع موانع تولید که در بازدید از ۶ واحد تولیدی

جهش تولید با مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی محقق می شود

به گزارش زاگرس نوین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از فرایند تحقق جهش تولید با مشارکت مردم است بخشی دیگر آن تعهدات دستگاه‌های اجرایی و دولتی است.

سید احسان عسکری در بازدید تیم اقتصادی استان و کارگروه تسهیل تولید و رفع موانع تولید که در بازدید از ۶ واحد تولیدی و گردشگری شهرستان بویراحمد برگزار شد، افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، وقتی از جهش صحبت می شود رشد با سرعت بیشتر است.
وی اظهار کرد: بخشی از فرایند جهش تولید مشارکت مردم است بخشی دیگر آن تعهدات دستگاه‌های اجرایی و دولتی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بنابراین برنامه ریزی‌های جهت استفاده از ظرفیت مردمی و دولتی انجام شده است که از ابتدای امسال برنامه های را دنبال می کنم که در حقیقت رفع موانع تولید و تسهیل تولید است.
عسکری با اشاره به توسعه گردشگری عشایری و روستایی تصریح کرد: ۴۵ واحد بوم گردی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در دست ساخت است که تا پایان امسال ۱۰ واحد به بهره برداری می رسند.

جهش تولید با مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی محقق می شود
وی در بازدید از واحد تولیدی آب معدنی منصوری در منطقه «ستنگان» شهرستان بویراحمد در رابطه با مشکلات حوزه آب، راه، برق و گاز این واحد تولیدی ادامه داد: راه دسترسی این واحد صنعتی مشکل دارد که مهمترین مشکل این واحد تولید آب معدنی است و باید پس از بررسی فنی و اعتباری اداره کل راهداری نسبت به اصلاح و تعریض جاده این واحد صنعتی اقدام کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان مرد: در خصوص سایر مشکلات نیز دستگاه‌های مربوطه پس از بررسی نسبت به رفع آنها اقدام نمایند.
عسکری تاکید کرد: در زمینه گاز رسانی به این واحد تولیدی و سایر واحدهای منطقه و منازل مسکونی شرکت گاز برآورد و بررسی لازم را انجام دهد تا در این خصوص تصمیم گیری شود، همچنین شرکت مخابرات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به برطرف کردن مشکل آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در این منطقه اقدام کنند.
وی در خصوص مشکل برق مجتمع ۱۷ واحدی مزرعه پرورش ماهی منطقه قلات بویراحمد اظهار کرد: شرکت برق استان و شهرستان نسبت به این موضوع اقدامات لازم را با همکاری مردم منطقه انجام دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با گل آلود شدن آب این ۱۷ مزرعه پرورش ماهی قزل آلا بدلیل فعالیت سد تنگ سرخ در بالا دست و متضرر شدن این مزارع تاکید کرد: باید در نشستی با حضور دستگاه‌های مرتبط و مجموعه سد تنگ سرخ این موضوع بصورت حدی و تخصصی بررسی و اقدامات لازم جهت رفع این مشکل انجام شود.
به گزارش ایسنا، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بصورت میدانی و عملیاتی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دستگاههای خدمات رسان، اجرایی و دولتی استان در ۶ واحد تولیدی، گردشگری و کشاورزی شهرستان بویراحمد تشکیل شد.

جهش تولید با مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی محقق می شود

جهش تولید با مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی محقق می شود

جهش تولید با مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی محقق می شود

جهش تولید با مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی محقق می شود
ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری