کد خبر : 39360
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴

وحدت ملی ما دشمن شکن است

به گزارش زاگرس نوین امام جمعه یاسوج گفت: ما باید انسجام و وحدت خود را حفظ کنیم چراکه وحدت ملی دشمن‌شکن است. آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز عید فطر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک عید سعید فطر گفت: همه شما با حضور در این نماز توشه‌ ای برای آخرت خود

وحدت ملی ما دشمن شکن است

به گزارش زاگرس نوین امام جمعه یاسوج گفت: ما باید انسجام و وحدت خود را حفظ کنیم چراکه وحدت ملی دشمن‌شکن است.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز عید فطر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک عید سعید فطر گفت: همه شما با حضور در این نماز توشه‌ ای برای آخرت خود اندوخته می کنید، آفرین بر شما نمازگزاران که با شور و رغبت در این اجتماع بزرگ معنوی شرکت کردید. 

وی بابیان اینکه انسان باید در ایام جوانی بندگی خدا را داشته باشد، اظهارکرد: انسان برای عبادت و بندگی خدا خلق‌شده است و او شایسته رسیدن به بهشت و مغفرت خداوند متعال است.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مدت‌زمان زیادی در دنیا نخواهیم بود چرا که دنیا محل گذر است و اگر می خواهیم در مسیر درست و انسانیت قرار گیریم باید شاکر خدواند بزرگ باشیم.

حسینی تصریح کرد: حجاب یک مسئله شرعی و پایه تکامل معنوی برای رسیدن به خداست و دشمن به دنبال ترویج ولنگاری است، باید مراقب بود و فرزندان خود را در مسیر دین تربیت کنیم.
وی ادامه داد: دولت باید به مسئله تورم و معیشت مردم همچنین مسکن توجه کند، زیرا گرانی و اجاره‌بهای سنگین مسکن مردم را آزار می دهد. 

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: ما باید انسجام و وحدت خود را داشته باشیم چراکه وحدت ملی دشمن‌شکن است و امروز شما با حضور باشکوه خود، وحدت و اتحادی را رقم زدید که بدون شک سبب ناامیدی دشمن می‌شود.

آیت‌الله حسینی تاکید کرد: دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت است و آثار آن در شهادت پاسداران ما در سوریه هویدا است؛ امروز غزه مورد هجوم جنایتکاران صهیونیستی است و آنها با خون، غم و گریه دسته و پنجه نرم می‌کنند.

وی بیان کرد: ما ایمان داریم که منجی موعود ظهور می کند او ظلم و ستم را ریشه‌کن خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، نماز عید سعید فطر در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اقامه شد همچنین در شهر یاسوج، مرکز این استان نیز با حضور روزه داران به امامت آیت الله سید نصیر حسینی، نماز عید سعید فطر خوانده شد.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری