کد خبر : 39388
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵

امداد رسانی هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۹۶۲نفر در طرح نوروزی

به گزارش زاگرس نوین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از امداد رسانی هلال احمر این استان به ۱۹۶۲نفر در طرح نوروزی خبر داد. «کاظم فلاحی دوست» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: نیروهای جمعیت هلال احمراستان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ موفق به انجام عملیات های رهاسازی،

امداد رسانی هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۹۶۲نفر در طرح نوروزی

به گزارش زاگرس نوین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از امداد رسانی هلال احمر این استان به ۱۹۶۲نفر در طرح نوروزی خبر داد.

«کاظم فلاحی دوست» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: نیروهای جمعیت هلال احمراستان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ موفق به انجام عملیات های رهاسازی، امدادرسانی و حوادث مختلف شدند و همچنان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در سراسر استان آماده ارائه خدمات در وقت نیاز هستند.

وی افزود: از روز ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۴۶ مورد حادثه جاده ای و ۱۴ مورد سیل و آبگرفتگی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد توسط نیروهای هلال احمر پوشش داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: در طرح نوروزی امداد رسانی به ۴۴ نفر در حوادث سوانح رانندگی و یک هزار و ۹۱۸ نفر در سیل و آبگرفتگی توسط نیروهای هلال احمر استان صورت گرفته است.

فلاحی دوست خاطرنشان کرد: طی این طرح ۱۳ نفر از مصدومان حوادث جاده ای توسط نیرو های امدادی هلال احمر پس از اقدامات اولیه به بیمارستان‌ها انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش سیل و آبگرفتگی به یک هزار ٩١٨ نفر امداد رسانی کرده و ١٢۴نفر را نیز اسکان داده اند، همین طور در ۵۰۰ منزل مسکونی نیز تخلیه آب صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در مدت زمان عنوان شده ١٢٣ تیم، ۴٩۵ نفر نیروی عملیاتی، ١٠دستگاه خودرو پیکاب، ۴۴ دستگاه آمبولانس و ٢١دستگاه خودرو نجات تیپ دو به مناطق حادثه دیده اعزام و امدادرسانی انجام شد.

فلاحی دوست بیان کرد: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری