کد خبر : 39394
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵

ضرورت هم افزایی همه جانبه برای برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰شهید کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش زاگرس نوین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم افزایی همه جانبه برای برگزاری هرچه بهتر دومین کنگره ملی شهدای استان ضروری است. سردار حمید خرم‌دل عصر شنبه در همایش سفیران ایثار با محوریت کنگره ملی ۲۰۰۰شهید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کنگره ملی شهدا متعلق به همه استان است، باید

ضرورت هم افزایی همه جانبه برای برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰شهید کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش زاگرس نوین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم افزایی همه جانبه برای برگزاری هرچه بهتر دومین کنگره ملی شهدای استان ضروری است.

سردار حمید خرم‌دل عصر شنبه در همایش سفیران ایثار با محوریت کنگره ملی ۲۰۰۰شهید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کنگره ملی شهدا متعلق به همه استان است، باید وحدت آفرین در استان باشد و تمام دستگاه‌ها دولتی استان همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی اظهار کرد: باید آثار و زندگی نامه شهدا جمع آوری شود، اولین اجلاسیه از کنگره ملی شهدا در روز ششم اردیبهشت ماه در گچساران برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید اجلاسیه های این کنگره در امنیت کامل برگزار شود، خاطرنشان کرد: هم افزایی و تعامل برای تحقق هرچه بهتر برنامه‌ها ضروری است.

خرم‌دل با اشاره به اینکه با محوریت کنگره ملی شهدا فرصت مناسبی در اختیار استان قرار گرفته است، تصریح کرد: باید همه دستگاه‌ها همت کرده و از این ظرفیت فرهنگی استفاده شود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: در برخی شهرستان‌ها سرعت اقدامات در راستای هماهنگی برگزاری کنگره ملی شهدای استان مطلوب است و برخی از دستگاه‌ها نیز باید فعالیت بهتری در رابطه با کنگره ملی شهدای استان داشته باشند.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری