کد خبر : 39398
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی در دفاع از خود بود

به گزارش زاگرس نوین رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل و در دفاع از خود این پاسخ را به رژیم صهیونسیتی داد. حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: عملیات تنبیه متجاوز، پاسخ کوبنده به

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی در دفاع از خود بود

به گزارش زاگرس نوین رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل و در دفاع از خود این پاسخ را به رژیم صهیونسیتی داد.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: عملیات تنبیه متجاوز، پاسخ کوبنده به جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق سوریه از سوی نیروهای مسلح و سپاه پاسداران بود که آن را تبریک می‌گویم. 

وی اظهار کرد:  اگر به خاک جمهوری اسلامی تعرض شود و نسبت به منافع ملی‌اش خدشه‌ای وارد شود، با کسی تعارف ندارد و حتماً پاسخی پشیمان کننده می‌دهد. 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پاسخ ایران اسلامی به رژیم خبیث صهیونیستی که مطالبه عمومی مردم بود، قاطعانه بود.

عبودی تصریح کرد: بامداد امروز تنها رژیم صهیونیستی در مقابل ما نبود بلکه آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه و… برای رهگیری موشک‌ها و پهپادها به کمک این رژیم آمدند البته با این وجود شلیک‌های ما به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی اقتدار از خود نشان داده که ضمن پاسخگویی به جنایات کنسولگری ما در دمشق سوریه به سایر کشورها اعلام کرد در صورت مشارکت پاسخ می‌گیرند.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری