کد خبر : 39414
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷

مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند بخوانند

به گزارش زاگرس نوین مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مادران دارای ۳ فرزند در طرح بیمه رایگان صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ثبت‌ نام کنند. «سعید کرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اظهار کرد: همه زنان خانه‌دار

مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند بخوانند

به گزارش زاگرس نوین مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مادران دارای ۳ فرزند در طرح بیمه رایگان صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ثبت‌ نام کنند.

«سعید کرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اظهار کرد: همه زنان خانه‌دار روستایی و عشایری سراسر کشور که تاریخ تولد فرزند سوم و بعد از آن‌، از یکم فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد، فرصت دارند تا ۳۰ فروردین ماه پیش ثبت‌ نام داشته باشند.

وی اظهارکرد: مادران می‌توانند با ثبت‌ نام در این طرح از مزایای صندوق بیمه‌ کشاورزان از جمله بازنشستگی، از کارافتادگی کلی، بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۳۰ فروردین ماه، پایان مهلت ثبت نام مشمولین طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر است.

کرمی تصریح کرد: مبلغ حق بیمه ۱۰۰ درصد توسط دولت پرداخت خو اهد شد و از هم استانی ها می خواهیم که از این فرصت برای بهره مندی از مزایای بیمه ای استفاده کنند.

وی بیان کرد: متقاضیان در این فرصت باقی مانده به آدرس https://www.roostaa.irبخش “ثبت نام مرحله نخست مادران روستائی و عشایری (غیر شاغل)” اقدام کنند.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری