کد خبر : 39418
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶

توقیف ۶۰ خودرو متخلف و هنجارشکن در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش زاگرس نوین رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد از توقیف ۶۰ دستگاه خودرو متخلف و هنجار شکن در نخستین طرح ارتقای امنیت اجتماعی یاسوج خبر داد. سرهنگ جابر پیوست در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودروهای هنجار شکن حرکات نمایشی،

توقیف ۶۰ خودرو متخلف و هنجارشکن در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش زاگرس نوین رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد از توقیف ۶۰ دستگاه خودرو متخلف و هنجار شکن در نخستین طرح ارتقای امنیت اجتماعی یاسوج خبر داد.

سرهنگ جابر پیوست در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودروهای هنجار شکن حرکات نمایشی، دور دور، فاقد پلاک، پلاک مخدوش، دستور قضایی، شیشه دودی به جهت ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی و برخورد با رانندگانی که به هر نحوی باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش برای شهروندان می شود در تمام معابر درون‌شهری در سطح استان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در این طرح ۶۰ دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن در سطح استان توقیف شد،  اظهارکرد: طرح مذکور با هماهنگی دستگاه قضایی استان و با همکاری یگان امداد شهرستان بویراحمد در شهر یاسوج اجرا شد که در این طرح تعداد ۳۷ خودرو متخلف به پارکینگ انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خودروهای توقیفی تا پرداخت تمامی مفاصا حساب و رفع شکایت در پارکینگ توقیف و اجازه ترخیص  نخواهند داشت.

پیوست بیان کرد: از همه شهروندان درخواست داریم با خادمین خود در پلیس راهنمایی و رانندگی همچون گذشته همکاری کنند.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری