کد خبر : 39422
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶

رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام

به گزارش زاگرس نوین مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام خبر داد. سعید جاویدبخت روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره یک ماده ۵۵، مقدار ۱۳۰ هزار مترمربع معادل  ۱۳ هکتار از

رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام

به گزارش زاگرس نوین مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام خبر داد.

سعید جاویدبخت روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره یک ماده ۵۵، مقدار ۱۳۰ هزار مترمربع معادل  ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام که با دیوار سنگی محصور و در آنها غرس نهال با هدف تصرف، صورت گرفته بود، رفع تصرف انجام و به اراضی ملی برگردانده شد.

جاویدبخت اظهارکرد: نیروهای یگان حفاظت به صورت شبانه روزی و در تمام شهرستانهای استان به حراست از عرصه ها و جلوگیری از تخریب و تصرف می پردازند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در راه حفاظت از منابع طبیعی و انفال با هیچ کسی تعارف نداریم و به صورت شبانه روزی مشغول حراست از عرصه ها هستیم، بیان کرد: هم استانی‌های شریف می توانند مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی را به سامانه های تلفنی ۱۳۹ و ۱۵۰۴ گزارش بدهند.

رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری