کد خبر : 39588
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶

آخرین وضعیت هوای استان کهگیلویه و بویراحمد تا روز شنبه

به گزارش زاگرس نوین کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت هوای این استان تا روز شنبه گفت:با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا روز شنبه جو استان کهگیلویه و بویراحمد به تناوب تحت تاثیر امواج ناپایدار بارشی قرار خواهد گرفت. ولی بهره مند در گفت و گو با

آخرین وضعیت هوای استان کهگیلویه و بویراحمد تا روز شنبه

به گزارش زاگرس نوین کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت هوای این استان تا روز شنبه گفت:با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا روز شنبه جو استان کهگیلویه و بویراحمد به تناوب تحت تاثیر امواج ناپایدار بارشی قرار خواهد گرفت.

ولی بهره مند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: بنابراین طی این مدت آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، افزایش سرعت باد، در برخی نقاط مستعد بارش تگرگ و در قلل مرتفع رگبار برف پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گستردگی و شدت این سامانه بارشی از اواخر روز چهارشنبه تا پنجشنبه خواهد بود.

بهره مند تصریح کرد: برای روز پنجشنبه خطر آبگرفتگی، سیلابی شدن مسیل‌ها، خسارت به کشاورزی و اختلال در تردد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: برای روزهای سه‌شنبه تا شنبه هشدار زرد و برای روز پنجشنبه هشدار نارنجی صادر شده است.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته گچساران و امامزاده جعفر با بیشینه دمای ۳۲.۶ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر یاسوج با کمینه دمای ۸ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند.

گفتنی است هم اکنون بارش باران در سطح شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده است.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری