کد خبر : 39649
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم

به گزارش زاگرس نوین رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برنامه رشد اقتصادی سال۱۴۰۳در راستایی برنامه‌های توسعه خبر داد. جهانگیر شاهینی در جمع خبرنگاران گفت: برنامه رشد اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد باید بر مبنای سند آمایش سرزمین، چشم انداز، نظریه پایه، سند توسعه و مدل توسعه پایدار استان

برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم

به گزارش زاگرس نوین رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برنامه رشد اقتصادی سال۱۴۰۳در راستایی برنامه‌های توسعه خبر داد.

جهانگیر شاهینی در جمع خبرنگاران گفت: برنامه رشد اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد باید بر مبنای سند آمایش سرزمین، چشم انداز، نظریه پایه، سند توسعه و مدل توسعه پایدار استان تدوین شود.

وی اظهارکرد: برای تحقق رشد اقتصادی  در سال ۱۴۰۳ نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، تجارت، بازرگانی، خدمات، گردشگری و… هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تمامی عوامل  موثر از جمله منابع انسانی، منابع مادی، منابع اطلاعاتی و فیزیکی باید مورد توجه قرار گیرد. برنامه رشد اقتصادی نیازمند زمان، برنامه و توجه به تمام ابعاد است.

شاهینی بر لزوم استفاده از نخبگان و خبرگان و کارشناسان دستگاههای اجرایی برای تدوین برنامه رشد اقتصادی استان تاکید و تصریح کرد: تحقق رشد اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی ماموریت اصلی سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۳ است.

به گزارش ایسنا، در راستای تحقق شعار سال مبنی بر«جهش تولید با مشارکت مردم» و بر اساس ضوابط  ابلاغی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، نشست هم‌اندیشی به منظور تبیین برنامه رشد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳، در محل سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور رئیس سازمان،  روسا و اساتید دانشگاه‌های استان، مدیران، معاونین و کارشناسان دستگاه اجرایی استان برگزار شد.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری