کد خبر : 39673
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

۲۵ درصد خیابان‌های یاسوج خاکی است

به گزارش زاگرس نوین شهردار یاسوج با اشاره به مشکلات معابر و خیابانهای شهر گفت: ترمیم و لکه‌گیری معابر و خیابانهای اصلی شهر را تمام کرده‌ایم و در حال انجام روکش معابر فرعی هستیم. کیوان آشنا در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا افزود: روکش آسفالت از معابر، خیابانها و بلوارهای اصلی شهر شروع می شود

۲۵ درصد خیابان‌های یاسوج خاکی است

به گزارش زاگرس نوین شهردار یاسوج با اشاره به مشکلات معابر و خیابانهای شهر گفت: ترمیم و لکه‌گیری معابر و خیابانهای اصلی شهر را تمام کرده‌ایم و در حال انجام روکش معابر فرعی هستیم.

کیوان آشنا در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا افزود: روکش آسفالت از معابر، خیابانها و بلوارهای اصلی شهر شروع می شود سپس معابر فرعی انجام خواهد شد.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: براساس اولویت بندی و میزان خراب بودن، ترافیک و تراکم جمعیتی معابر و خیابان‌ها، تا جایی که شرایط آب و هوایی مساعد باشد، روکش آسفالت را انجام می‌دهیم.

آشنا تصریح کرد: دو اکیپ ترمیم و یک اکیپ روکش آسفالت در سطح شهر در حال فعالیت هستند که یک اکیپ روکش آسفالت نیز اضافه خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ۲۵ درصد معابر شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاکی است و ۷۵ درصد باقی مانده هم بدلیل حفاریهای صورت گرفته از سوی شرکت های خدمات رسان دچار مشکلات جدی و اساسی هستند.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری